Gå til innhold

Dette kan umulig være vanlig?

Anbefalte innlegg

Gjest blander sammen

Jeg var sammen med en gutt i 8 år, etterhvert døde mine følelser for ham og jeg gjorde det slutt. 1 år senere ble jeg sammen med han jeg i dag bor sammen med, vi har vært sammen i 3 år.

Fortsatt tar jeg meg i å nesten si navnet til ex om jeg skal rope på kjæresten, selv om jeg ikke tenker mye på exen, men navnet er liksom lagret et sted. Er det fler som har det slik?

I tillegg er det jo blitt slik at jeg har gjort mye likt med kjæresten som jeg har gjort med exen, vært på samme steder osv. Og nå går jeg liksom surr i hvilken tur som var med hvem. Et minne fra hytta hvor vi gjorde det 10 ganger på en dag, men jeg husker ikke om det var med ex eller kjæresten. Ulike restauranter jeg har vært på kan ogvå være slik at jeg ikke husker hvem av dem det var med.

Jeg føler meg unormal når jeg surrer slik og begynner virkelig å lure hva dette er. Det er nok bare de eldste minnene med kjæresten som går litt i surr, ikke de nyeste.

Kan noen gi meg input her?

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213677-dette-kan-umulig-v%C3%A6re-vanlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blander sammen

Du får begynne å gjøre nye ting med nykjæresten da vet du! :o)

Det gjør jeg jo, men altså noen ting gjør man jo med alle kjærester ikke sant. De tingen kan fort blandes sammen, som feks hytteturer, som jo blir til den hytta jeg har med alle kjærester.

Har du noe svar på mine spm?

Det gjør jeg jo, men altså noen ting gjør man jo med alle kjærester ikke sant. De tingen kan fort blandes sammen, som feks hytteturer, som jo blir til den hytta jeg har med alle kjærester.

Nei, dessverre. :o) Jeg blander sammen navnene til kjæresten min og sønnen min, men det er litt mer harmløst da, selv om de to ikke er far og sønn.

Det kan jo ha noe med vaner å gjøre,8 år er en god stund:)

Jeg presterte å hyle ut navnet til x'en min i det jeg kom en av de første gangene min nåværende kjæreste ga meg oralsex.. (oj, det ble en lang setning.) FLAUT! Men det hadde nok en sammenheng med at det var kort tid mellom forholdene, og navnene deres begynte med de samme bokstavene.

Han ble en smule paff og småsint min kjære ja. Skjønner jeg godt.. :) Greide heldigvis å gjøre det godt igjen. Hihi ;)

Annonse

Mannen min kan (ikke daglig, men ikke så rent sjelden heller) blande sammen følgende navn:

navnet på lillesøsteren hans, som er nesten 10 år yngre enn ham og som han ikke har bodd sammen med på over 30 år

navnet på eksen sin, som han hadde et langt forhold til, men som han ikke har sett eller snakket med på ca. 15 år

navnet på datteren vår (15 år gammel)

navnet mitt (vi har vært sammen i over 19 år og gift i 17 av dem)

Det er helt tilfeldig når han sier feil, det er f.eks. ikke sånn at eksen dukker opp spesielt i intime situasjoner. Han vet godt hva vi heter, det går bare litt i surr når navnet skal ut :-)

Jeg tror ikke du gjør saken noe bedre ved å ni-tenke på dette. Bare sats på at det blir mer naturlig med tiden.

Dette er ikke noe du behøver å tenke over. Har gjort dette mange ganger selv, uten at det betyr noe som helst. La oss si det sånn: det ville vært merkelig om det "gamle" automatisk ikke skulle feste seg i minnet ditt på et el. annet vis. Med tiden så fosvinner disse navnforvekslingsepisodene, garantert!

Slapp av og le av det begge 2.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...