Gå til innhold

søren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har testet positivt til clamydia.søren og.....!!stammer fra et tidligere forhold,har hatt sex med en gutt etter dette i nyere tid.så nå må jeg vel ta en telefon...huff.gruer meg og vet ikke hva jeg skal si,føler mg bare så dum....kjenner ikke denne gutten så veldig godt så jeg er redd hvordan han vil reagere.men han er jo nødt å få vite om det.hva skal jeg si....dumt sp.mål kanskje men..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har du ikke mulighet til å sende han en sms da?

Skrevet

Har du ikke mulighet til å sende han en sms da?

jo det kan jeg jo da....det blir ikke for dumt det?

Skrevet

Hvordan vet du at det ikke er den nyere gutten som har smittet deg?

Kjipt å ta en slik tlf selvsagt, men han synes sikkert det er greit å få vite da.

Skrevet

Kjipt å ta en slik tlf selvsagt, men han synes sikkert det er greit å få vite da.

begynte å blø kraftig når vi hadde sex og hadde det veldig ubehagelig.derfor j dro å sjekket meg....men sef vet jo aldri da men...

Skrevet

og vet nå i ettertid at den gutten jeg holdt på med tidligere holdt også på med andre..

Gjest M.Angelica
Skrevet

jo det kan jeg jo da....det blir ikke for dumt det?

Jeg synes egentlig ikke det.

Jeg tenker iallfall sånn at hvis jeg skulle ha blitt informert, så ville jeg heller ha fått beskjeden gjennom sms.

Så slipper dere begge unna en pinlig samtale =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Send ham en sms.

"Hei. Dette er xx. Vi hadde sex sammen for 3 måneder siden, og i ettertid har jeg testet positivt for clamydia. Du bør altså ta deg en tur til legen du også. Ha en fin dag.".

Ingenting å skamme seg over, og en negativ test er 2 piller unna. Ikke akkurat noe pes.

Det er mye verre å være forkjøla.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke det.

Jeg tenker iallfall sånn at hvis jeg skulle ha blitt informert, så ville jeg heller ha fått beskjeden gjennom sms.

Så slipper dere begge unna en pinlig samtale =)

Jeg og.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde sendt en melding, så slipper du den pinlige samtalen.

Skrevet

=)

da prøver jeg på det!tusen takk alle for svar!!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

da prøver jeg på det!tusen takk alle for svar!!!

Bare hyggelig!

Lykke til =)

Skrevet

Send ham en sms.

"Hei. Dette er xx. Vi hadde sex sammen for 3 måneder siden, og i ettertid har jeg testet positivt for clamydia. Du bør altså ta deg en tur til legen du også. Ha en fin dag.".

Ingenting å skamme seg over, og en negativ test er 2 piller unna. Ikke akkurat noe pes.

Det er mye verre å være forkjøla.

jepp da var det gjort

Skrevet

Bare hyggelig!

Lykke til =)

Takk.har netopp pratet med han nå.føler med veldig dust.og jeg som liker han så godt og....det var vel den sjansen....:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...