Gå til innhold

Opphovning etter soppinfeksjon

Anbefalte innlegg

Gjest moondance

Hei.

Jeg har hatt soppinfeksjon i underlivet, og har behandlet dette med Canesten stikkkpille og krem. Jeg har ikke kløe lenger, men utfloden er tjukk og kremete fremdeles. Kjennes også ut som om "tappen" på fremsiden av sjede-veggen har hovnet opp. Er det normalt at den ligger og "sperrer" i livmorhalsen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21368-opphovning-etter-soppinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest soppmusa

Det er vanlig å bli hoven ved en soppinfeksjon. Hvis ikke den tjukke hvite cottage cheese lignende utfloden går bort, så be legen din om diflucan. Den kverker alt som heter sopp etter få timer. Det er soppen inni skjeden som er vanskligst å bli kvitt.

Det er vanlig å bli hoven ved en soppinfeksjon. Hvis ikke den tjukke hvite cottage cheese lignende utfloden går bort, så be legen din om diflucan. Den kverker alt som heter sopp etter få timer. Det er soppen inni skjeden som er vanskligst å bli kvitt.

Diflucan funka ikke på meg :(

Tok det for ca en uke siden, men har forsatt tykk utflod og er sår...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...