Gå til innhold

Et lite dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du smiler og tenker: Flott ring. Heldig jeg er som har en så snill ex!

:)

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

19

• fei1365380229

6

• flisa

5

• KaVa

4

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Tror de _fleste_ mannfolk ikke ville hatt snøring om det var en ring til 29,50 fra H&M eller en til 34 000 fra "gudene vet hvor", så akkurat _det_ ville jeg ikke bekymret meg for ;-)

Nei, klart de ikke ser forskjell. Det hadde ikke jeg gjort heller for å være ærlig så derfor hadde jeg mått si det hvis jeg eide en ring til den prisen :).

Jeg tror aldri jeg har eid noe til den prisen i hele mitt liv faktisk, bortsett fra bil og hus da.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Mestergull pusser visst opp sine nettsider så da får vi bare vente :)

*Venter i spenning* =)

Skrevet

Nei, klart de ikke ser forskjell. Det hadde ikke jeg gjort heller for å være ærlig så derfor hadde jeg mått si det hvis jeg eide en ring til den prisen :).

Jeg tror aldri jeg har eid noe til den prisen i hele mitt liv faktisk, bortsett fra bil og hus da.

Samme her :-)

... Og det verste av alt: Bilen min er nok ikke verdt det beløpet engang ....

fei1365380229
Skrevet

Samme her :-)

... Og det verste av alt: Bilen min er nok ikke verdt det beløpet engang ....

Det er nok bilen vår fortsatt, men den skal kjøres til den dør :).

Skrevet

Det er nok bilen vår fortsatt, men den skal kjøres til den dør :).

Jeg vurderer faktisk aktiv dødshjelp. Stakkars Mazdaen min lider for tida. Vindusviskerne har gått heden allerede, han nekter å åpne den ene døra og starter kun hvis jeg godsnakker og insisterer på det....

(Familiebilen er heldigvis i god slag :-)

Annonse

fei1365380229
Skrevet

Jeg vurderer faktisk aktiv dødshjelp. Stakkars Mazdaen min lider for tida. Vindusviskerne har gått heden allerede, han nekter å åpne den ene døra og starter kun hvis jeg godsnakker og insisterer på det....

(Familiebilen er heldigvis i god slag :-)

Vi må ha en ny bil snart vi også og har tenkt på en bil i 20-30 000 kroners klassen, men jeg tror mannen min får kjøre den til jobben, så tar jeg den vi har nå for jeg orker ikke mere biler som ikke starter, som det omtrent ikke er varmeapparat på osv., har kjørt nok av dem :)

Skrevet

Han ØNSKET at du skulle ha den - han har RÅD til det - dere er tydeligvis gode venner enda som unner hverandre det. behold ringen! :-)

Gjest lysrøret
Skrevet

Behold den. Du er heldig!

Jeg går utifra at fyren er noenlunde oppegående slik at han ikke forventer seg noe av deg tilbake.

Skrevet

*sukk* jeg har tydeligvis ikke valgt mine ekser med omhu...:-)

fei1365380229
Skrevet

*sukk* jeg har tydeligvis ikke valgt mine ekser med omhu...:-)

Du sier noe, men det måtte vært eks'er, for jeg hadde blitt fly forbanna om min mann hadde brukt 34 000 kroner på en ring til meg når vi hadde så mye annet å bruke penger på.

Gjest lysrøret
Skrevet

Behold den. Du er heldig!

Jeg går utifra at fyren er noenlunde oppegående slik at han ikke forventer seg noe av deg tilbake.

Jeg skal prøve å forklare det jeg tror kan være grunnen.

For en person som tjener godt så er en slik sum småpenger. Det blir nesten som den summen du gav til han som passet din lommebok. Og du ville vel ikke at han leverer gaven tilbake?

Skrevet

Hehe jeg får lyve litt til min framtidige kjæreste og si at jeg fikk den til konfirmasjon eller noe slikt, eller enda bedre - at jeg har arvet den! (det var smart).

Ringen er i hvitgull, i noe som heter Van Bergen fatning og med en jævla svær sten (diamant altså). Ringen er helt rå. Skal se om jeg finner et bilde..

denne var forresten veldig fin:

http://www.van-bergen.no/kolleksjon/ha/2_stor.jpg'>http://www.van-bergen.no/kolleksjon/ha/2_stor.jpg

menikke fra en eks. - finner du den på den siden eller?

http://www.van-bergen.no jeg er nysgjerrig.

Annonse

Skrevet

Du beholder den selvsagt, og er glad og takknemlig. ;o)

...men jeg skulle gjerne ha sett den ringen!

Skrevet

Hehe jeg får lyve litt til min framtidige kjæreste og si at jeg fikk den til konfirmasjon eller noe slikt, eller enda bedre - at jeg har arvet den! (det var smart).

Ringen er i hvitgull, i noe som heter Van Bergen fatning og med en jævla svær sten (diamant altså). Ringen er helt rå. Skal se om jeg finner et bilde..

Denne var fin!!!!

http://www.van-bergen.no/kolleksjon/go/31_stor.jpg

Skrevet

Du sier noe, men det måtte vært eks'er, for jeg hadde blitt fly forbanna om min mann hadde brukt 34 000 kroner på en ring til meg når vi hadde så mye annet å bruke penger på.

*nikker veldig enig*

Skrevet

:-)

Skrevet

Mestergull pusser visst opp sine nettsider så da får vi bare vente :)

Jeg vil og se bilde!

*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...