Gå til innhold

Et lite dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dette tilfelle så synes jeg du skal beholde den. Enig i at dette er langt i overkant av hva han burde gi, men du har gjort dine anstrengelser for å gi den tilbake.

Kos deg med ringen:-)

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

19

• fei1365380229

6

• flisa

5

• KaVa

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest kløkt og kloskap
Skrevet

Tja...hvis du syns det blir vanskelig å gå med den, - dere er jo ikke kjærester lenger, og hvis du får en ny kjæreste så vil han neppe like at du går med den - så hva med å selge den? Pengene kan du jo benytte til hva du vil...

Skrevet

Hvordan vet du hva den koster da? Selv ser jeg vel ikke om en ring koster 100 kr eller er kjempedyr!

Skrevet

Hvordan vet du hva den koster da? Selv ser jeg vel ikke om en ring koster 100 kr eller er kjempedyr!

Jeg har jobbet i gullsmedbutikk før og har litt peiling :)

Dessuten har vi vært og sett på ringen sammen for lenge siden (da vi faktisk var sammen) og derfor vet jeg nøyaktig pris :)

Skrevet

I dette tilfelle så synes jeg du skal beholde den. Enig i at dette er langt i overkant av hva han burde gi, men du har gjort dine anstrengelser for å gi den tilbake.

Kos deg med ringen:-)

Det ser ut til at jeg beholder den nå ja:) DOL har talt ;)

Annonse

Skrevet

Du beholder den selvsagt, og er glad og takknemlig. ;o)

...men jeg skulle gjerne ha sett den ringen!

Ringen er en enstensring med en spesiell Van Bergen fatning som jeg synes er helt rå. Mestergullssidene er under oppussing så jeg får desverre ikke vist den fram.. søren altså.

Skrevet

Behold den. Du er heldig!

Jeg går utifra at fyren er noenlunde oppegående slik at han ikke forventer seg noe av deg tilbake.

Neida han forventer ikke noe mer tilbake :) Men jeg har pleid å gi dyrere gaver enn det jeg gav nå, men jeg angrer ikke på at jeg ikke kjøpte noe mer.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

ikke noen tvil. Behold den. Han var jo helt bestemt på at han ikke skulle ha den tilbake. Til ny kjæreste trenger du ikke å nevne hvem du har fått den av. Han kommer sikkert ikke til å kommentere den i det hele tatt. Menn har en tendens til ikke å interessere seg for slik.

Skrevet

Sjokk og vantro!

Han vil vel at du skal ha den, da. Selv om det hare sier er riktig, så hadde han jo ikke vært programforpliktet til å gi deg den nå allikevel.

Er du virkelig så rå i senga?

;-)

Skrevet

jeg likte ikke noen av ringene du viste:) Tror nok ikke vi har samme smak du og jeg

Jeg må inrømme at jeg aldri bruker ringer - :)

Skrevet

Sjokk og vantro!

Han vil vel at du skal ha den, da. Selv om det hare sier er riktig, så hadde han jo ikke vært programforpliktet til å gi deg den nå allikevel.

Er du virkelig så rå i senga?

;-)

"Er du virkelig så rå i senga? ;-)"

Har du ikke skjønt det enda? ;)

Annonse

Skrevet

"Er du virkelig så rå i senga? ;-)"

Har du ikke skjønt det enda? ;)

Virkeligheten begynner å demre for meg nå.

Skrevet

Jeg ville levert den tilbake, solgt den, eller bare hatt den liggende som et minne, men jeg ville ikke brukt den, tror jeg.

Skrevet

Du sier noe, men det måtte vært eks'er, for jeg hadde blitt fly forbanna om min mann hadde brukt 34 000 kroner på en ring til meg når vi hadde så mye annet å bruke penger på.

Det tenkte jeg også. Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å gå rundt med en så dyr ring på fingeren.

Skrevet

Du verden! Er dette et tulleinnlegg? Ring fra eksen til 34000, og et belte til 800 (til en eks!) som ikke er mye til gave, hehe. Skjerp deg jente. Han må få noe skikkelig til neste år!

Skrevet

Du verden! Er dette et tulleinnlegg? Ring fra eksen til 34000, og et belte til 800 (til en eks!) som ikke er mye til gave, hehe. Skjerp deg jente. Han må få noe skikkelig til neste år!

Hehe nei ikke noe tulleinnlegg. Jeg sier ikke at 800kr ikke er mye til gave, for all del, men vi har pleid å gi hverandre mer, det har bare blitt sånn. Så sammenliknet med hva han fikk i fjor (da vi var sammen) så er ikke 800kr så fryktelig mye.

Men 34000kr er altfor mye :-0

Skrevet

Jeg var innom en gullsmed i går for å kjøpe dåpspresang og et smykke til meg selv (se egen tråd om det tidligere i dag....) - og da jeg skulle betale, fortalte jeg at jeg hadde hørt om ei som hadde fått en ring til 34000 kr, og jeg lurte på hvordan en slik ring kan se ut.

De hadde faktisk en til 34000 kr, en i hvitt gull med en stor diamant på. Den var flott - men jeg hadde ALDRI gjettet at den kostet så mye. Hadde kanskje tippet et par tusen eller noe sånt :-)

Skrevet

Jeg var innom en gullsmed i går for å kjøpe dåpspresang og et smykke til meg selv (se egen tråd om det tidligere i dag....) - og da jeg skulle betale, fortalte jeg at jeg hadde hørt om ei som hadde fått en ring til 34000 kr, og jeg lurte på hvordan en slik ring kan se ut.

De hadde faktisk en til 34000 kr, en i hvitt gull med en stor diamant på. Den var flott - men jeg hadde ALDRI gjettet at den kostet så mye. Hadde kanskje tippet et par tusen eller noe sånt :-)

Men jeg falt ikke for ringen fordi andre skal tro jeg går med en ring til den prisen:) jeg falt for den fordi jeg synes den var så fin. Forøvrig er dette også en ring med en stor sten, men fatningen er børstet (litt spesiell).

Hvis du hadde gjettet at ringen kostet 2000kr, hadde ikke diamanten vært ekte vettu :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...