Gjest Morsk Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Vel, døm selv. Les først her: OBS, sterkt bilde: http://www.expressen.se/index.jsp?a=260369 Og deretter her: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=329624 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Ja, det ser ut som om voldtekt faktisk kan være fortjent. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Ja jeg heller til at det var fordømt fortjent. En øye for et øye! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det er jo ikke riktig uansett - two wrongs don't make a right. Samtidig må jeg innrømme at den primitive delen av meg slår salto og klapper i hendene. 0 Siter
Goliath Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 I dette tilfellet så sier min rettferdighetsfølelse at denne voldtekten (siste artikkel selvfølgelig) så absolutt var fortjent. Det juridiske aspektet kan man gjerne diskutere, men jeg applauderer likefullt voldtektsmannen her. 0 Siter
petter smart Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Personlig mener jeg han fortjener noe enda verre. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Kom til å tenke på en ting: Hvem skal voldta den andre voldtektsmannen? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Kom til å tenke på en ting: Hvem skal voldta den andre voldtektsmannen? Han er sannsynligvis homo og trenger ikke voldtas:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Han er sannsynligvis homo og trenger ikke voldtas:-) Fordi homser ønsker seg en hvilken som helst penis opp i ræva når som helst? 0 Siter
Gjest herki Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 I dette tilfellet så sier min rettferdighetsfølelse at denne voldtekten (siste artikkel selvfølgelig) så absolutt var fortjent. Det juridiske aspektet kan man gjerne diskutere, men jeg applauderer likefullt voldtektsmannen her. Jo, er med på at han fortjente det, men hvordan er det mulig for en person å voldta noen som straff? Hvordan kunne han som voldta ham tenne å gjennomføre det? Hvordan kan folk voldta folk de hater, er det ingen forbindelse til sex og tenning? Bare makt? 0 Siter
flisa Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Fordi homser ønsker seg en hvilken som helst penis opp i ræva når som helst? ja alle vet ho at homofili sitter i fiseringen hehe 0 Siter
flisa Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jo, er med på at han fortjente det, men hvordan er det mulig for en person å voldta noen som straff? Hvordan kunne han som voldta ham tenne å gjennomføre det? Hvordan kan folk voldta folk de hater, er det ingen forbindelse til sex og tenning? Bare makt? Du kan saktens lure - men voldtekt har ikke noe med sex å gjøre - slik vi ser på det. Det er ren vold og maktbruk. Og noen TENNER faktisk på det. 0 Siter
Gjest herki Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Du kan saktens lure - men voldtekt har ikke noe med sex å gjøre - slik vi ser på det. Det er ren vold og maktbruk. Og noen TENNER faktisk på det. Ja, de må jo tenne på selve voldtekten. Sånn som muslimer som bruker voldtekt som straff for ting, og 4-5 melder seg frivillig og gjør det, helt sykt, hvordan kan de like det? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Fordi homser ønsker seg en hvilken som helst penis opp i ræva når som helst? Nei, det varierer nok endel. Så svaret på spørsmålet ditt blir nok: Hakke peiling. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jo, er med på at han fortjente det, men hvordan er det mulig for en person å voldta noen som straff? Hvordan kunne han som voldta ham tenne å gjennomføre det? Hvordan kan folk voldta folk de hater, er det ingen forbindelse til sex og tenning? Bare makt? Ja, det kan man lure på. Men jeg tror kanskje fyren burde fått noe enda verre. Eventuelt i tillegg. En seriøs omgang med balltre, hvor knær og vitale kroppsdeler sluttet å fungere for godt. Lek med saks og papir hvor penis er papiret. Den slags. 0 Siter
flisa Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Ja, det kan man lure på. Men jeg tror kanskje fyren burde fått noe enda verre. Eventuelt i tillegg. En seriøs omgang med balltre, hvor knær og vitale kroppsdeler sluttet å fungere for godt. Lek med saks og papir hvor penis er papiret. Den slags. SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN - :-) 0 Siter
Gjest herki Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Ja, det kan man lure på. Men jeg tror kanskje fyren burde fått noe enda verre. Eventuelt i tillegg. En seriøs omgang med balltre, hvor knær og vitale kroppsdeler sluttet å fungere for godt. Lek med saks og papir hvor penis er papiret. Den slags. Ja, enig i det. Voldtektsmenn burde bli hardt "frisert" i skrittet, og da mener jeg ikke hår... 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det er jo ikke riktig uansett - two wrongs don't make a right. Samtidig må jeg innrømme at den primitive delen av meg slår salto og klapper i hendene. Som jeg skulle sagt det selv! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN - :-) Hva med den leken her? Saks - voldsteksforbryter - penis - saks - voldsteksforbryter - penis - saks - voldsteksforbryter - penis - saks - voldsteksforbryter - penis. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det er jo ikke riktig uansett - two wrongs don't make a right. Samtidig må jeg innrømme at den primitive delen av meg slår salto og klapper i hendene. Enig. "Jentene ville det selv". Ja sikkert. De ba sikkert om å bli skambaanket så de nesten døde før de ble voldtatt. For det tenner jo vi kvinner veldig på. Særlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.