Gå til innhold

Kan voldtekt være fortjent?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det ser ut som om voldtekt faktisk kan være fortjent.

fei1365380229
Skrevet

Ja jeg heller til at det var fordømt fortjent.

En øye for et øye!

Skrevet

Det er jo ikke riktig uansett - two wrongs don't make a right.

Samtidig må jeg innrømme at den primitive delen av meg slår salto og klapper i hendene.

Skrevet

I dette tilfellet så sier min rettferdighetsfølelse at denne voldtekten (siste artikkel selvfølgelig) så absolutt var fortjent.

Det juridiske aspektet kan man gjerne diskutere, men jeg applauderer likefullt voldtektsmannen her.

Skrevet

Personlig mener jeg han fortjener noe enda verre.

Skrevet

Kom til å tenke på en ting: Hvem skal voldta den andre voldtektsmannen?

Skrevet

Kom til å tenke på en ting: Hvem skal voldta den andre voldtektsmannen?

Han er sannsynligvis homo og trenger ikke voldtas:-)

Skrevet

Han er sannsynligvis homo og trenger ikke voldtas:-)

Fordi homser ønsker seg en hvilken som helst penis opp i ræva når som helst?

Skrevet

I dette tilfellet så sier min rettferdighetsfølelse at denne voldtekten (siste artikkel selvfølgelig) så absolutt var fortjent.

Det juridiske aspektet kan man gjerne diskutere, men jeg applauderer likefullt voldtektsmannen her.

Jo, er med på at han fortjente det, men hvordan er det mulig for en person å voldta noen som straff? Hvordan kunne han som voldta ham tenne å gjennomføre det?

Hvordan kan folk voldta folk de hater, er det ingen forbindelse til sex og tenning? Bare makt?

Skrevet

ja alle vet ho at homofili sitter i fiseringen :) hehe

Skrevet

Jo, er med på at han fortjente det, men hvordan er det mulig for en person å voldta noen som straff? Hvordan kunne han som voldta ham tenne å gjennomføre det?

Hvordan kan folk voldta folk de hater, er det ingen forbindelse til sex og tenning? Bare makt?

Du kan saktens lure - men voldtekt har ikke noe med sex å gjøre - slik vi ser på det. Det er ren vold og maktbruk. Og noen TENNER faktisk på det.

Skrevet

Du kan saktens lure - men voldtekt har ikke noe med sex å gjøre - slik vi ser på det. Det er ren vold og maktbruk. Og noen TENNER faktisk på det.

Ja, de må jo tenne på selve voldtekten.

Sånn som muslimer som bruker voldtekt som straff for ting, og 4-5 melder seg frivillig og gjør det, helt sykt, hvordan kan de like det?

Skrevet

Nei, det varierer nok endel. Så svaret på spørsmålet ditt blir nok: Hakke peiling.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det kan man lure på.

Men jeg tror kanskje fyren burde fått noe enda verre. Eventuelt i tillegg. En seriøs omgang med balltre, hvor knær og vitale kroppsdeler sluttet å fungere for godt. Lek med saks og papir hvor penis er papiret. Den slags.

Skrevet

Ja, det kan man lure på.

Men jeg tror kanskje fyren burde fått noe enda verre. Eventuelt i tillegg. En seriøs omgang med balltre, hvor knær og vitale kroppsdeler sluttet å fungere for godt. Lek med saks og papir hvor penis er papiret. Den slags.

SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN - :-)

Skrevet

Ja, det kan man lure på.

Ja, enig i det. Voldtektsmenn burde bli hardt "frisert" i skrittet, og da mener jeg ikke hår...

Skrevet

Samtidig må jeg innrømme at den primitive delen av meg slår salto og klapper i hendene.

Som jeg skulle sagt det selv!

ShitDiddelyDo
Skrevet

SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN -SAKS - PAPIR - STEIN - :-)

Hva med den leken her?

Saks - voldsteksforbryter - penis - saks - voldsteksforbryter - penis - saks - voldsteksforbryter - penis - saks - voldsteksforbryter - penis.

Skrevet

Enig.

"Jentene ville det selv". Ja sikkert. De ba sikkert om å bli skambaanket så de nesten døde før de ble voldtatt. For det tenner jo vi kvinner veldig på. Særlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...