Gjest mipjenta Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Den voldtekten var helt fortjent! Bare til pass for ham! Straff for voldtekt er jo latterlig lav uansett, som regel bare flaks om de blir tatt og dømt. 0 Siter
Goliath Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jo, er med på at han fortjente det, men hvordan er det mulig for en person å voldta noen som straff? Hvordan kunne han som voldta ham tenne å gjennomføre det? Hvordan kan folk voldta folk de hater, er det ingen forbindelse til sex og tenning? Bare makt? Gode spørsmål, og jeg har ingen svar. Men det har nok som du sier noe med makt å gjøre. 0 Siter
Scholar Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Problemet er at heterofile menn settes i fengsel med homofile og/eller bifile menn. Slikt kan det bli voldtekt av. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det er jo ikke riktig uansett - two wrongs don't make a right. Samtidig må jeg innrømme at den primitive delen av meg slår salto og klapper i hendene. Det tenkte jeg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.