Gjest midia Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Har flere ganger sett at sønnen har fått mailer (hotmail) som ikke skal til ham men til en person med samme hotmailadresse. I dag fikk sambo lønnslippen til en person som vistnok også skal ha samme hotmail adresse som sambo. Skal dette gå an da at flere har samme hotmail adresse? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Antageligvis har de ikke samme adresse, men veldig like. Feks perhansen@hotmail per_hansen@hotmail 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Antageligvis har de ikke samme adresse, men veldig like. Feks perhansen@hotmail per_hansen@hotmail Jeg sendte mail til avsender en gang og da sa h'n at det var riktig adresse den samme som min sønn har og det hadde denne personen fått bekreftet av eier av adressen. 0 Siter
flisa Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jeg sendte mail til avsender en gang og da sa h'n at det var riktig adresse den samme som min sønn har og det hadde denne personen fått bekreftet av eier av adressen. Det kan være bindestreken også som ødelegger. Jeg har en hotmail med Underscore, flisa_flishaugen - og noen tror det står flisa-flishaugen. Særlig om det har vært håndskrevet. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det kan være bindestreken også som ødelegger. Jeg har en hotmail med Underscore, flisa_flishaugen - og noen tror det står flisa-flishaugen. Særlig om det har vært håndskrevet. Ingen av dem har har noe strek eller tall i adressen sin. de har adresse som dette eksempelet:[email protected] 0 Siter
flisa Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Ingen av dem har har noe strek eller tall i adressen sin. de har adresse som dette eksempelet:[email protected] rart sikker på at det ikke er [email protected] på den ene da`? *famler* 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 rart sikker på at det ikke er [email protected] på den ene da`? *famler* Det kan det jo være men avsender sa at det var riktig adresse h'n hadde. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det kan det jo være men avsender sa at det var riktig adresse h'n hadde. En gammel dame som ringte til meg syv-åtte gang i løpet av en dag insisterte også på at hun hadde riktig nummer, og ramset det flere ganger opp for meg. Så den som sender mailer har nok fått oppgitt feil mailadresse fordet, antagelig en bindestrek for lite eller lignende. Mange er så vant til å skrive "hotmail.com" at de kanskje har skrevet det ved en feiltagelse, og at det skal være msn.com, som en annen foreslår her. Men dersom han fortsatt insisterer på at mailadressen er identisk, så får du bare si at "jaja, da kommer de iallfall fram til den rette personen også da, og så får jeg lese mine kopier så lenge". Han gir seg nok etterhvert 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Ingen av dem har har noe strek eller tall i adressen sin. de har adresse som dette eksempelet:[email protected] Det er ikke [email protected] og [email protected] da? Eller finnes det ikke hotmail.no? I Yahoo finnes begge muligheter nemlig. 0 Siter
EllaJo Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Har noen av de store bokstaver i mailadressen? Som f.eks Ahansen@...., AHansen@...., eller aHansen@.... 0 Siter
Gjest tjohoo Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Nei, det er teknisk umulig å ha samme epostadresse som en annen person har. Når man oppretter en ny hotmail adresse så er det det først hotmail sjekker; om noen har lik epostadresse som du vil registrere. Hvis den er lik en annen så får du ikke lov å registrere den. 0 Siter
fresja Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Ingen av dem har har noe strek eller tall i adressen sin. de har adresse som dette eksempelet:[email protected] Det finns nok mange ahansen, og da foreslår nok hotmail: ahansen1, ahansen2 etc. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Nei, det er teknisk umulig å ha samme epostadresse som en annen person har. Når man oppretter en ny hotmail adresse så er det det først hotmail sjekker; om noen har lik epostadresse som du vil registrere. Hvis den er lik en annen så får du ikke lov å registrere den. Det var dette jeg trodde også. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 En gammel dame som ringte til meg syv-åtte gang i løpet av en dag insisterte også på at hun hadde riktig nummer, og ramset det flere ganger opp for meg. Så den som sender mailer har nok fått oppgitt feil mailadresse fordet, antagelig en bindestrek for lite eller lignende. Mange er så vant til å skrive "hotmail.com" at de kanskje har skrevet det ved en feiltagelse, og at det skal være msn.com, som en annen foreslår her. Men dersom han fortsatt insisterer på at mailadressen er identisk, så får du bare si at "jaja, da kommer de iallfall fram til den rette personen også da, og så får jeg lese mine kopier så lenge". Han gir seg nok etterhvert Etter alle svar jeg har fått så er det sikkert dem som har skrevet feil adresse. Spennende å se om det kommer ny lønnslipp neste måned. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det er ikke [email protected] og [email protected] da? Eller finnes det ikke hotmail.no? I Yahoo finnes begge muligheter nemlig. Jeg aner ikke om det går å bruke både no og com. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Har noen av de store bokstaver i mailadressen? Som f.eks Ahansen@...., AHansen@...., eller aHansen@.... Går det an å bruke store bokstaver i mail adresser da? Trodde ikke det gikk an jeg. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det finns nok mange ahansen, og da foreslår nok hotmail: ahansen1, ahansen2 etc. de hjemme her har verken tall eller bindestrek i sine adresser men det er mulig de som ble feilsendt skulle ha hatt noe av det. sønnen og sambo har forbokstav i navn og hele etternavnet sitt foran @.hotmail.com Det er et kjent etternavn og sikkert mange som har dette i email adressa si. 0 Siter
EllaJo Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Går det an å bruke store bokstaver i mail adresser da? Trodde ikke det gikk an jeg. Det er fullt mulig det ja... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Etter alle svar jeg har fått så er det sikkert dem som har skrevet feil adresse. Spennende å se om det kommer ny lønnslipp neste måned. Hva med å sende dem en mail med "takk for lønnsslippen, men jeg har fått ny konto: xxxx" ? Kanskje sønnen din blir rik 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Det er fullt mulig det ja... Det skal ikke ha noe å si, man kan bruke store og små bokstaver om hverandre, akkurat som i websideadresser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.