Gå til innhold

Hva synes du om de nye cæsarstjernene Liv og Storm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg så siste episode av Jakten på en Cæsar-stjerne. Han som skal spille Storm var en skikkelig ufyselig type som jeg allerede har langt opp i halsen :P

Gjest nicklassen
Skrevet

Ønsker ikke, og har heller ikke forutsetninger for, å mene noe som helst om slik søppel-TV.

fei1365380229
Skrevet

Har ikke sett noe av det, men leste Dagbladet. Han virker ikke helt god.

Skrevet

Jeg så siste episode av Jakten på en Cæsar-stjerne. Han som skal spille Storm var en skikkelig ufyselig type som jeg allerede har langt opp i halsen :P

han andre var jo litt likandes -og fra Moss ,.)

Skrevet

Han som spiller Storm virker ikke helt god. Liv er vel grei nok.

Serien blir bare teitere og teitere....

Annonse

Skrevet

han storm er jo til forveksling lik en annen som spilte i Cæsar og som var med i en nazistisk gjeng. Hva het han nå igjen da? Han som ble sammen med Sissel til slutt?

jeg kjenner ikke Cæsar igjen. For mye vold og dritt. Lurer på om de taper seertall fordi foreldre ikke lar barna sine se på programmet lengre.

Skrevet

De virket flinke nok. Men de 2 episodene jeg har sett av cæsar til nå er helt elendige. Liker ikke vendingen serien har tatt og det gjør ingen andre jeg kjenner heller. Tror de mister et lass av seere om det her er måten de vil

kjøre videre.

Skrevet

Storm og Liv virket ok. Men heg synes hele serien har tapt seg nå etter jul.

Noen som vet hvem han Morten i baren heter i virkeligheten. Hadde så fin dialekt...

Skrevet

Stolt over å si at jeg ikke har peiling. Og fornøyd over at jeg ikke kaster bort tida mi på sånt skrot:-)

Er det noen i det hele tatt som synes Hotel Cæsar er bra? Eller er det det at dere blir dratt med i intrigene?

Gjest Isbinne
Skrevet

Jeg likte ham ikke heller, på gunn av væremåten hans. Men så sa han at han hadde ADHD, og det forklarer jo det meste.

Jeg har sett verre folk på Cæsar. Hehe, ganske mange faktisk.

Gjest ser cæsar
Skrevet

Stolt over å si at jeg ikke har peiling. Og fornøyd over at jeg ikke kaster bort tida mi på sånt skrot:-)

Er det noen i det hele tatt som synes Hotel Cæsar er bra? Eller er det det at dere blir dratt med i intrigene?

Jeg snakker for meg selv, og sier at cæsar ikke er direkte bra. Tror det er få som egentlig syns det. Jeg ser cæsar fordi at for meg er det en avslappning på kvelden med rett og slett såpe. Alt er jo kanske forutsigbart. Men en er vel ikke dum som ser cæsar av den grunn. Hvis ingen så, tregte de jo ikke sende cæsar til tross for så uendelig mange episoder.

Skrevet

Storm og Liv virket ok. Men heg synes hele serien har tapt seg nå etter jul.

Noen som vet hvem han Morten i baren heter i virkeligheten. Hadde så fin dialekt...

jeg skjønte faktisk ikke bæret av det han sa. Hvilket språk snakket han?

Annonse

Skrevet

Åj, gjør du fornuftige ting hele din våken-tid?

Skrevet

jeg skjønte faktisk ikke bæret av det han sa. Hvilket språk snakket han?

Det var nynorsk, ein dialekt ganske nær slik nynorsk blir skrevet. Muligens Hordaland.

Skrevet

Åj, gjør du fornuftige ting hele din våken-tid?

Neida. Noen ganger doler jeg, for eksempel:-)

Skrevet

Spilte ikke han i "Skolen" også?

For øvrig vil jeg heller at du hengir deg til bibellesning og nupereller enn alle denne vederstyggeligheten.

Skrevet

Han (Storm) er latterlig (tydelig preget av MBD // ADHD), hun er i grunnen ganske fin :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Spilte ikke han i "Skolen" også?

For øvrig vil jeg heller at du hengir deg til bibellesning og nupereller enn alle denne vederstyggeligheten.

Det vet jeg ikke =)

*Gå tilbake til bibelen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...