Gjest Zuleika Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 printeren jobber som vanlig, men arkene er blanke. Jeg skriver ut fra nettet som vanlig. Hva kan ha skjedd? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 sjekk forhåndsvisning for å se om det er blankt der også hvis man skriver ut noe spesielt kan det hende at det ligger der Sjekk at du har nok blekk i printeren kan det være at du har forsøkt å printe ut noe før, og den derfor printer ut noe gammelt noe? Sjekk om det ligger andre ting i kø der Hvis det er ingen av disse delene, ja da melder jeg pass 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hehe, sorry assa, jeg bare MÅ fnise litt av at 2 av 3 svarere ikke har lest innlegget ditt ordentlig. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Tomt for toner/blekk? Nei ikke siden det går bra å skrive ut fra nettet 0 Siter
citoyen Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hehe, sorry assa, jeg bare MÅ fnise litt av at 2 av 3 svarere ikke har lest innlegget ditt ordentlig. Jeg leste det ordentlig, men jeg trodde hun mente at hun skrev ut på en nettverksprinter. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Nei ikke siden det går bra å skrive ut fra nettet hva om du kopierer en side fra nettet inn i word og skriver ut, hva skjer da? kan det være noe med skriftfargen i Word? noe med bakgrunnen som gjør at den bare printer ut blankt? 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 hva om du kopierer en side fra nettet inn i word og skriver ut, hva skjer da? kan det være noe med skriftfargen i Word? noe med bakgrunnen som gjør at den bare printer ut blankt? Har endelig fått det til, men ikke spør meg hvordan;) Som regel når jeg gjør noe lurt ved datamaskinen vet jeg ingenting etterpå om hvordan jeg gjorde det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.