Gå til innhold

hva skal jeg gjøre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

henviser til innlegget mitt lenger ned ang klamydia.

liker denne gutten så godt å kunne tenke mg å bli enda mer kjent med han....men nå føler jeg at de sjansene er helt borte pga situasjonen...fan og...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Muligheten er da overhodet ikke borte.

Men hvis du hadde skrevet det litt før så hadde jeg ikke anbefalt deg å sende en sms, men å ringe ham.

For nå hadde du jo (det er mulig du fortsatt har) en enestående mulighet til å ta kontakt med ham. Hehe, til og med en lovpålagt mulighet! :)

Gjest tulllus
Skrevet

Ikke ta sorgene på forskudd. Jeg testet positivt for noen uker siden selv. Det er han jeg dater nå som har smittet meg (jeg testet meg to ganger rett før vi begynte å date, og begge var negativ). Jeg er ikke sint på han, det var dumt av meg å ikke sjekke mer rundt når han testet seg sist, og nå har jeg lært.

Han har dårlig samvittighet, spesielt fordi jeg hadde en god del plager i forbindelse med dette, men jeg er jo like forelsket i han allikevel. Men som sagt - nå har jeg lært, og skal ikke sette meg i denne situasjonen igjen! Blir kondom med nye partnere fra nå av, ja..

God bedring og lykke til! :)

Skrevet

Muligheten er da overhodet ikke borte.

Men hvis du hadde skrevet det litt før så hadde jeg ikke anbefalt deg å sende en sms, men å ringe ham.

For nå hadde du jo (det er mulig du fortsatt har) en enestående mulighet til å ta kontakt med ham. Hehe, til og med en lovpålagt mulighet! :)

har pratet litt med han face to face og.han kom innom meg hjemme istad.håper på det beste selfølgelig.og han satte jo stor pris på at jeg sa ifra med en gang.får vel kanskje la ting roe sg litt før jeg tar kontakt igjen eller?har aldri vært i denne situasjonen før,det har ikke han heller.men vi er vel ikke de eneste.....:)

Skrevet

Ikke ta sorgene på forskudd. Jeg testet positivt for noen uker siden selv. Det er han jeg dater nå som har smittet meg (jeg testet meg to ganger rett før vi begynte å date, og begge var negativ). Jeg er ikke sint på han, det var dumt av meg å ikke sjekke mer rundt når han testet seg sist, og nå har jeg lært.

Han har dårlig samvittighet, spesielt fordi jeg hadde en god del plager i forbindelse med dette, men jeg er jo like forelsket i han allikevel. Men som sagt - nå har jeg lært, og skal ikke sette meg i denne situasjonen igjen! Blir kondom med nye partnere fra nå av, ja..

God bedring og lykke til! :)

godt å høre:) det ordner seg vel håper jeg.det vil jo tiden vise...

Skrevet

Han på sin side bør prise seg lykkelig over at det ikke blir noe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

har pratet litt med han face to face og.han kom innom meg hjemme istad.håper på det beste selfølgelig.og han satte jo stor pris på at jeg sa ifra med en gang.får vel kanskje la ting roe sg litt før jeg tar kontakt igjen eller?har aldri vært i denne situasjonen før,det har ikke han heller.men vi er vel ikke de eneste.....:)

Nei, dere er ikke de eneste. Det der kan skje de fleste. Er vel noe sånt som 1 av 3 som opplever det, og det er absolutt ingenting å skamme seg over.

Men nå som dere på grunn av det her har fått kontakt, bør du forsøke å ro ham i land! :)

Skrevet

Du kan jo ringe ham etter at han har vært hos legen og spørre hvordan det gikk? :) Hvis han liker deg like godt som du liker ham trenger ikke alt være tapt.

I forbindelse med det første innlegget ditt kom jeg på en nettside i LA og San Fransico som formidler slike ubehagelige budskap anonymt. Skulle hatt noe sånt i norge også.

(Da jeg prøvde å finne den kom det forresten opp en morsom reklame: "Finn klamydia på opplysningen 1881". hehe...)

Når det er eksen som har overført F-enskapen skulle man helst sendt et sånt musikk-kort som spilte "KLAMYDIAAA, KLAMYDIAAA, VÆR SIKKER PÅ; DU HAR KLAMYDIAAA..." [melodi: "Enthusiasm" av det eldre paret i en eller annen sit-com] Kjempehøyt med en gang man åpnet det. >:D

Det går som du ser an å spøke litt med det også. Kanskje det hadde vært en løsning?

Lykke til og god bedring. Hold oss oppdatert. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...