Gjest lurerlittjegjaa Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 jeg har flere ganger tenkt at jeg har lyst til å bli sånn som snakker for figurer i tegnefilmer/animasjonsfilmer...hvordan kan jeg bli det? er det bare skuespillere som kan gjøre slike jobber?hvor kan jeg henvende meg? tenker ikke på dette sm levebrød,men virker ganske gøy å prøve det... tror jeg kunne passet til det, har ganske mange forskjellige kule stemmer på lager...;-) hehe... noen som vet? 0 Siter
citygirl Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 http://www.walmanns.com/registrer/steg1.php Her kan du registrere deg om du har en særegen stemme:-) er jo verdt et forsøk. Lykke til! 0 Siter
Gemini Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Regner med at slike jobber formidles gjennom modell- eller casting-byråer, de som også formidler statister, modeller osv. 0 Siter
Gjest lurerlittjegjaa Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 http://www.walmanns.com/registrer/steg1.php Her kan du registrere deg om du har en særegen stemme:-) er jo verdt et forsøk. Lykke til! hmmm hva er dette for slags side egentlig? var ikke mulig å finne så mye informasjon om hva det egentlig dreier seg om, er det sik at de kanskje kontakter meg om de finner meg interessant? har du registrert deg her? jeg krysset av på dans og reklamemodell også jeg 0 Siter
Gjest lurerlittjegjaa Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Regner med at slike jobber formidles gjennom modell- eller casting-byråer, de som også formidler statister, modeller osv. takk for svar!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Aner ikke, men det trengs endel nye stemmer. Synes jeg hører de samme stemmene i alle filmer. 0 Siter
citygirl Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 hmmm hva er dette for slags side egentlig? var ikke mulig å finne så mye informasjon om hva det egentlig dreier seg om, er det sik at de kanskje kontakter meg om de finner meg interessant? har du registrert deg her? jeg krysset av på dans og reklamemodell også jeg Vet ikke noe særlig om siden, fant den tilfeldig. Si fra om du blir berømt, da:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.