Gjest KariKruskakli Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 I natt drømte jeg at det ringte på døra. Utenfor sto det to smellvakre damer, som mannen min hadde bestilt hjem til seg. Mannen min ba dem inn og jeg var bare luft for han. Jeg våknet av at jeg stønnet og hylte i natt. Jeg var i ferd med å klore ut øynene på han. Men han brød seg ikke. Trakk bare på skuldrene. I dag tidlig måtte jeg ta meg sammen, for jeg var nesten litt sint på mannen min enda(he he) Herregud, hvorfor drømte jeg dette da? Er det noe drømmen prøver å fortelle meg? Ikke er jeg speielt sjalu av meg, og mannen min er da ikke typen til å gjøre slikt.(ikke det jeg vet ihvertfall) Har ikke falt meg inn en gang. Godt det bare var en drøm , ellers hadde jeg gjort meg til morder. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Drømmen sier deg at din mann vil aldri være utro, han kan du stole på. Hvis damene var fremmede, er det godt tegn for parforholdet. Man kan på en måte snu det man drømmer til det motsatte somregel. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Drømmen sier deg at din mann vil aldri være utro, han kan du stole på. Hvis damene var fremmede, er det godt tegn for parforholdet. Man kan på en måte snu det man drømmer til det motsatte somregel. Godt å høre;) 0 Siter
Gjest Yljali Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Sånn drømte jeg når jeg var gravid.... Så du får kjenne godt etter. Drømte at mannen min inviterte flotte damer hjem og vaska håret deres! Da kunne jeg nesten kjenne sinnet i flere dager etterpå. Absurde greier. Drømmer er gøy, og tolkningen bør alltid vendes til noe positivt og utviklende. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Sånn drømte jeg når jeg var gravid.... Så du får kjenne godt etter. Drømte at mannen min inviterte flotte damer hjem og vaska håret deres! Da kunne jeg nesten kjenne sinnet i flere dager etterpå. Absurde greier. Drømmer er gøy, og tolkningen bør alltid vendes til noe positivt og utviklende. Hi hi,nei jeg er ikke gravid heldigvis. Jeg har alle de barna jeg skal ha, og dessuten har jeg mensen akkurat nå. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Sånn drømte jeg når jeg var gravid.... Så du får kjenne godt etter. Drømte at mannen min inviterte flotte damer hjem og vaska håret deres! Da kunne jeg nesten kjenne sinnet i flere dager etterpå. Absurde greier. Drømmer er gøy, og tolkningen bør alltid vendes til noe positivt og utviklende. Men hvorfor i alle dager vasket han håret demmers? *Ler* Er han spesielt glad i hår, mannen din? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jeg er en dyktig drømmetyder, og nå skal dere få se meg i aksjon! De to kvinnene i drømmen din var ikke til ham. De var til deg. Du har lenge fantasert om to kvinner, ikke sant? Nettopp. Det som ofte skjer i våre drømmer når vi fantaserer om sex med flere kvinner og det går skeis, er at den innebygde kontrollen vi har i våken tilstand, den som setter en stopper for at denne fantasien blir noe mer enn en fantasi, tar kontroll over drømmen. I det de to kvinnene entret døra tok din underbevisthet over, og sendte kvinnene rett til din mann. Dette fordi du uten å være klar over det selv, mener at kvinner skal ha sex med menn, og ikke kvinner. Du mener åpenbart at homofili er moralsk forkastelig, en synd, eller hva du velger å kalle det. Du er altså en homofob, men det ble du sannsynligvis ikke klar over før nå. Så det er godt du har meg. Det at du reagerte så sterkt på at din mann hadde sex med to andre kvinner, kvinner som ikke var deg, er ikke fordi du er spesielt sjalu av deg. Neida. Det er fordi du ble misunnelig. Og igjen er vi tilbake til hvorfor drømmen oppsto i utgangspunktet, nemlig fordi kvinnene egentlig var til deg, en kvinne som ikke vil vedkjenne seg sin homofili, fordi det strider mot din barnetro, og igjen den frykten du innerst inne har for å havne i helvete, et varmt sted du er ganske sikker på at er stappfullt av homofile. I drømmen lar du frustrasjonen gå utover din manns øyne, noe som symboliserer at du tror din man ser deg for den du er, altså en lesbisk kvinne som ennå ikke har vedkjent seg sin legning, og som daglig sliter med en mer eller mindre ubegrunnet frykt for å havne i helvete. Hvis jeg var deg ville jeg tatt det her opp med min mann, og vurdert å tre ut av skapet, og kanskje etter hvert leve. Etter hvert som du føler deg moden for det, burde du også vurdere å leve ut din fantasi med to kvinner. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 He-he... Under en av graviditetene drømte jeg at mannen min skilte seg fra meg og giftet seg med søskenbarnet mitt. "Det er jo henne jeg vil ha", sa han høyt og tydelig. Jeg var illsint i flere dager, jeg, kom liksom ikke over det. Heldigvis gikk det seg til igjen :-)! Aner ingenting om drømmetyding, så jeg håper du får svar fra noen som kan! 0 Siter
Gjest Yljali Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Men hvorfor i alle dager vasket han håret demmers? *Ler* Er han spesielt glad i hår, mannen din? Nei, jeg lurte jo veldig på det med hårvasken jeg også. Tror faktisk jeg pressa han litt på det også, for det var liksom litt for konkret til bare å la ligge. Herlige, hormonelle dager! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Jeg er en dyktig drømmetyder, og nå skal dere få se meg i aksjon! De to kvinnene i drømmen din var ikke til ham. De var til deg. Du har lenge fantasert om to kvinner, ikke sant? Nettopp. Det som ofte skjer i våre drømmer når vi fantaserer om sex med flere kvinner og det går skeis, er at den innebygde kontrollen vi har i våken tilstand, den som setter en stopper for at denne fantasien blir noe mer enn en fantasi, tar kontroll over drømmen. I det de to kvinnene entret døra tok din underbevisthet over, og sendte kvinnene rett til din mann. Dette fordi du uten å være klar over det selv, mener at kvinner skal ha sex med menn, og ikke kvinner. Du mener åpenbart at homofili er moralsk forkastelig, en synd, eller hva du velger å kalle det. Du er altså en homofob, men det ble du sannsynligvis ikke klar over før nå. Så det er godt du har meg. Det at du reagerte så sterkt på at din mann hadde sex med to andre kvinner, kvinner som ikke var deg, er ikke fordi du er spesielt sjalu av deg. Neida. Det er fordi du ble misunnelig. Og igjen er vi tilbake til hvorfor drømmen oppsto i utgangspunktet, nemlig fordi kvinnene egentlig var til deg, en kvinne som ikke vil vedkjenne seg sin homofili, fordi det strider mot din barnetro, og igjen den frykten du innerst inne har for å havne i helvete, et varmt sted du er ganske sikker på at er stappfullt av homofile. I drømmen lar du frustrasjonen gå utover din manns øyne, noe som symboliserer at du tror din man ser deg for den du er, altså en lesbisk kvinne som ennå ikke har vedkjent seg sin legning, og som daglig sliter med en mer eller mindre ubegrunnet frykt for å havne i helvete. Hvis jeg var deg ville jeg tatt det her opp med min mann, og vurdert å tre ut av skapet, og kanskje etter hvert leve. Etter hvert som du føler deg moden for det, burde du også vurdere å leve ut din fantasi med to kvinner. Ha ha ha, du er morsom du. Jeg er ikke noe redd for helvete.Etter hva jeg har forstått havner de fleste av oss der. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 He-he... Under en av graviditetene drømte jeg at mannen min skilte seg fra meg og giftet seg med søskenbarnet mitt. "Det er jo henne jeg vil ha", sa han høyt og tydelig. Jeg var illsint i flere dager, jeg, kom liksom ikke over det. Heldigvis gikk det seg til igjen :-)! Aner ingenting om drømmetyding, så jeg håper du får svar fra noen som kan! He he, hvordan var det å møte søskenbarnet ditt etter drømmen? 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 He he, hvordan var det å møte søskenbarnet ditt etter drømmen? Hun bor heldigvis såpass langt unna at det tok tid. Hvis ikke, er jeg neimen ikke sikker på om jeg hadde greid å være hyggelig. Snåle greier. Jeg drømte forresten også at jeg fødte barn formet som slike kjegler man kaster bowlingkuler på. Det drømte jeg mange, mange ganger i alle tre svangerskapene. Og at jeg trillet vogn med disse tre ungene mine (kjegleformede sådanne) naken rundt i byen. Huff, jeg har virkelig drømt mye rart når jeg tenker meg om... 0 Siter
Prozak Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hun bor heldigvis såpass langt unna at det tok tid. Hvis ikke, er jeg neimen ikke sikker på om jeg hadde greid å være hyggelig. Snåle greier. Jeg drømte forresten også at jeg fødte barn formet som slike kjegler man kaster bowlingkuler på. Det drømte jeg mange, mange ganger i alle tre svangerskapene. Og at jeg trillet vogn med disse tre ungene mine (kjegleformede sådanne) naken rundt i byen. Huff, jeg har virkelig drømt mye rart når jeg tenker meg om... Mye snålt som skjer, på godt og vondt, under den psykosen som kalles "graviditet" :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Mye snålt som skjer, på godt og vondt, under den psykosen som kalles "graviditet" :-) ".............................................." Joa, men hva skal man si om alle disse raritetene mellom graviditetene, da? Huff, jeg tør ikke begynne å fortelle, engang... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hun bor heldigvis såpass langt unna at det tok tid. Hvis ikke, er jeg neimen ikke sikker på om jeg hadde greid å være hyggelig. Snåle greier. Jeg drømte forresten også at jeg fødte barn formet som slike kjegler man kaster bowlingkuler på. Det drømte jeg mange, mange ganger i alle tre svangerskapene. Og at jeg trillet vogn med disse tre ungene mine (kjegleformede sådanne) naken rundt i byen. Huff, jeg har virkelig drømt mye rart når jeg tenker meg om... Kjegleformede unger? Ho ho, er det mulig? Du har visst spilt mye bowling du;) Jeg drømte at jeg mistet eldstejenta (da hun var baby) nedi et uendelig langt hull i bakken. Jeg var så knust, og da jeg var i ferd med å hoppe etter våknet jeg heldigvis, gjennomvåt av svette. 0 Siter
Bris1365380442 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Du vil nok at mannen din skal overraske deg/gjøre noe uventet! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Kjegleformede unger? Ho ho, er det mulig? Du har visst spilt mye bowling du;) Jeg drømte at jeg mistet eldstejenta (da hun var baby) nedi et uendelig langt hull i bakken. Jeg var så knust, og da jeg var i ferd med å hoppe etter våknet jeg heldigvis, gjennomvåt av svette. Å kjære! Det må jo ha vært helt forferdelig! Ja, de var kjegleformede - mer som slike russiske "putte-inni-hverandre"-greier. Med ansikt, uten armer og ben. De "satt" i sportsvogn. Og jeg var naken. En gang var vi inni et digert hus, det så ut som et parkeringshus, og jeg trillet og trillet og trillet. Hjelpe min tid. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Å kjære! Det må jo ha vært helt forferdelig! Ja, de var kjegleformede - mer som slike russiske "putte-inni-hverandre"-greier. Med ansikt, uten armer og ben. De "satt" i sportsvogn. Og jeg var naken. En gang var vi inni et digert hus, det så ut som et parkeringshus, og jeg trillet og trillet og trillet. Hjelpe min tid. *Ler så tårene triller* 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Du vil nok at mannen din skal overraske deg/gjøre noe uventet! Det kan hende, men en slik overaskelse kan jeg fint greie meg uten;) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 *Ler så tårene triller* :-) Jeg tør ikke spørre om hva dette betyr, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.