Gå til innhold

Noen drømmetydere her?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ha ha ha, du er morsom du.

Jeg er ikke noe redd for helvete.Etter hva jeg har forstått havner de fleste av oss der.

Men skjelte du ham ut da du våkna?

Det har jeg opplevd. En eks var drittsur på meg fordi hun drømte at jeg feide over ei annen, og lot det gå utover meg!

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bris1365380442

5

• ShitDiddelyDo

5

• Glimtipper

2

• Prozak

1

Mest aktive i denne tråden

Bris1365380442
Skrevet

Det kan hende, men en slik overaskelse kan jeg fint greie meg uten;)

Damene er jo bare symbolsk! Du vil at han skal sjokkere deg!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

:-)

Jeg tør ikke spørre om hva dette betyr, jeg.

Jeg tror du bare har spilt litt for mye bowling.

Da jeg var tenåring plukket jeg jordbær hver sommer. Jeg så store jorbærklaser når jeg lukket øyne om kvelden.Jeg hadde jorbær fullstendig på hjernen. Men jeg har ikke drømt om jordbærunger da;)

Skrevet

Det har jeg opplevd. En eks var drittsur på meg fordi hun drømte at jeg feide over ei annen, og lot det gå utover meg!

Følelser fra drømmer kan sitte lenge i etter at man har våknet, så det er ikke så rart. Det er vanskelig å la slike ting gå, selv om man logisk sett forstår at det ikke har skjedd :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Følelser fra drømmer kan sitte lenge i etter at man har våknet, så det er ikke så rart. Det er vanskelig å la slike ting gå, selv om man logisk sett forstår at det ikke har skjedd :P

I know.

Har selv aldri latt drømmer gå utover noen, men det hender jeg våkner om natta og må skru på lyset for å forstå hvor jeg er og hva faen som har skjedd. :)

Skrevet

I know.

Har selv aldri latt drømmer gå utover noen, men det hender jeg våkner om natta og må skru på lyset for å forstå hvor jeg er og hva faen som har skjedd. :)

Kanskje litt kjipt gjort å kjefte ut en uskyldig, men ganske så forståelig, altså ;)

Det hender jeg må vekke samboer, bare for at han skal si noe normalt til meg, så kan jeg sove igjen.

Jeg drømmer ofte om veldig dypt vann som jeg må krysse (enten svømme over eller i båt), eller at jeg faller ned i dypt vann. Man skulle ikke tro dette var mareritt, men i drømme så framstår dette som så forferdelig at jeg ikke kommer til meg selv på flere minutter etter at jeg har våknet.

Annonse

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, jeg gjorde ikke det.Måtte konsentrere meg om å rekke bussen.

Han har ikke kommet hjem enda heller. Han er på sånn teambilning. Spiller bowling, spiser pizza og drikker øl.

Hmm, kanskje han EGENTLIG er å mesker seg med noen lekre damer?

Jeg har faktisk skjelt han ut etter en lignende drøm en gang, men det var lenge siden altså;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg gjorde ikke det.Måtte konsentrere meg om å rekke bussen.

Han har ikke kommet hjem enda heller. Han er på sånn teambilning. Spiller bowling, spiser pizza og drikker øl.

Hmm, kanskje han EGENTLIG er å mesker seg med noen lekre damer?

Jeg har faktisk skjelt han ut etter en lignende drøm en gang, men det var lenge siden altså;)

Tja, det å leske seg med snerte jenter er vel en form for teambuilding det også. :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Damene er jo bare symbolsk! Du vil at han skal sjokkere deg!

Tja, jeg kan ikke komme på hva det skulle være.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje litt kjipt gjort å kjefte ut en uskyldig, men ganske så forståelig, altså ;)

Det hender jeg må vekke samboer, bare for at han skal si noe normalt til meg, så kan jeg sove igjen.

Jeg drømmer ofte om veldig dypt vann som jeg må krysse (enten svømme over eller i båt), eller at jeg faller ned i dypt vann. Man skulle ikke tro dette var mareritt, men i drømme så framstår dette som så forferdelig at jeg ikke kommer til meg selv på flere minutter etter at jeg har våknet.

Har noen sånne jeg også, men de verste drømmene er dem hvor jeg er fullstendig klar over at jeg drømmer, men ute av stand til å rive meg ut av drømmen. Enkelte ganger er jeg til og med så klar på at jeg drømmer at jeg forsøker å slappe av å la drømmen gå sin gang, uansett hvor skummel den er og hvor høyt stupet jeg faller ned er.

Disse får jeg ofte før jeg sovner skikkelig, like etter at jeg har lagt meg når jeg er skikkelig trøtt. :)

Bris1365380442
Skrevet

Tja, jeg kan ikke komme på hva det skulle være.

Kanskje du savner litt spenning i tilværelsen?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tja, det å leske seg med snerte jenter er vel en form for teambuilding det også. :)

"Tja, det å leske seg med snerte jenter er vel en form for teambuilding det også. :)"

Jeg fortrekker at at han drømmer om kjegleformede unger fremfor snertne jenter;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kanskje du savner litt spenning i tilværelsen?

Nei, han er ikke kjedelig. Nesten litt for spennende. Han er inge sofatype akkurat heller.Det må skje noe.

Men jeg har ikke fått inntrykk av det gjelder på damefronten da.

Annonse

Skrevet

Jeg tror du bare har spilt litt for mye bowling.

Da jeg var tenåring plukket jeg jordbær hver sommer. Jeg så store jorbærklaser når jeg lukket øyne om kvelden.Jeg hadde jorbær fullstendig på hjernen. Men jeg har ikke drømt om jordbærunger da;)

He-he, jordbærunger hadde vært noe!

Nei, bowling er ikke min idrett, gitt, så den går jeg ikke på! :-)

Bris1365380442
Skrevet

Nei, han er ikke kjedelig. Nesten litt for spennende. Han er inge sofatype akkurat heller.Det må skje noe.

Men jeg har ikke fått inntrykk av det gjelder på damefronten da.

Får du for lite oppmerksomhet, da?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

He-he, jordbærunger hadde vært noe!

Nei, bowling er ikke min idrett, gitt, så den går jeg ikke på! :-)

Da forstår jeg ingenting av drømmen din;)

Men det er jo gjerne slik med drømmer.

Nå kom han hjem.Hallooo, hørte jeg og så blid så;) Nå skal jeg gå å fortelle han om drømmen. Men jeg skal ikke kjefte;)

Skrevet

Da forstår jeg ingenting av drømmen din;)

Men det er jo gjerne slik med drømmer.

Nå kom han hjem.Hallooo, hørte jeg og så blid så;) Nå skal jeg gå å fortelle han om drømmen. Men jeg skal ikke kjefte;)

Skal du kjefte, må du i alle fall gi han en skikkelig forklaring. Det gjorde ikke jeg med min gubbe, og gjett om han så ut som et liten 3-tall en stund.

Få høre åssen han tok det, da!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Skal du kjefte, må du i alle fall gi han en skikkelig forklaring. Det gjorde ikke jeg med min gubbe, og gjett om han så ut som et liten 3-tall en stund.

Få høre åssen han tok det, da!

Nå er det allerede fortalt.

Slik reagrete han: Ha ha, hi hi,ho ho, for en pervers og herlig drøm! Det var en javla god ide! Ha ha ha ho ho hi hi.

:o))

Skrevet

Nå er det allerede fortalt.

Slik reagrete han: Ha ha, hi hi,ho ho, for en pervers og herlig drøm! Det var en javla god ide! Ha ha ha ho ho hi hi.

:o))

Synd farsdagen har vært - det kunne ha vært et interessant gavetips. Det kan du si til han i det du antyder at morsdagen nærmer seg!

Så kombinerer vi litt med Bris' tanker om at du har for lite spenning i tilværelsen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Synd farsdagen har vært - det kunne ha vært et interessant gavetips. Det kan du si til han i det du antyder at morsdagen nærmer seg!

Så kombinerer vi litt med Bris' tanker om at du har for lite spenning i tilværelsen.

Han har bursdag snart, men jeg skal finne på noe annet;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...