Gå til innhold

Noen drømmetydere her?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Får du for lite oppmerksomhet, da?

Tja, njo, nei, det går vel litt opp og ned. Vi lever et travelt liv og jeg er nok ikke noe bedre jeg.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bris1365380442

5

• ShitDiddelyDo

5

• Glimtipper

2

• Prozak

1

Mest aktive i denne tråden

Bris1365380442
Skrevet

Tja, njo, nei, det går vel litt opp og ned. Vi lever et travelt liv og jeg er nok ikke noe bedre jeg.

Da sier vi at det er det, da.

Skrevet

Nå er det allerede fortalt.

Slik reagrete han: Ha ha, hi hi,ho ho, for en pervers og herlig drøm! Det var en javla god ide! Ha ha ha ho ho hi hi.

:o))

Morsomt!

Jeg hadde garantert funnet på noe i forbindelse med bursdagen hans (som du nevner nedenfor)! Du har ikke to venninner som kan stille opp, da?

He-he, det hadde vært en skikkelig artig sak!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Da sier vi at det er det, da.

Ok, kanskje drømmen sier meg at jeg må gi han mer oppmerksomhet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Morsomt!

Jeg hadde garantert funnet på noe i forbindelse med bursdagen hans (som du nevner nedenfor)! Du har ikke to venninner som kan stille opp, da?

He-he, det hadde vært en skikkelig artig sak!

Joda, jeg har noen pene venninner, selv om ingen er som de i drømmen da. Er ikke mange som er slik som de to i drømmen;)

Skrevet

Husker da vi var på studietur til Skottland siste studieår. En av lærerne var bare noen år eldre enn oss, og ganske så knallkjekk. Ei natt drømte jeg at jeg rota noe vilt med ham.

Huff, så flau jeg var da vi spiste frokost sammen morgenen etter drømmen! Og det satt faktisk i ganske legne....

Ellers vet jeg ikke hva din drøm skulle bety.

Annonse

Gjest Ufaglært ;o)
Skrevet

Huset er deg selv og det kan tyde på at du ikke helt har/har hatt kontroll over en del i ditt liv?

Tenk tilbake - ofte bearbeider du hendelser langt tilbake i tid. Kanskje det egentlig var en x-kjæreste du ble sinna på.... Ansiktene du ser er nødvendigvis ikke de rette.

Ellers har du gitt altfor lite info til at man kan tolke drømmen særlig bra.:o)

Har lært bittelitt av venner som har dette som profesjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...