Gjest KariKruskakli Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Får du for lite oppmerksomhet, da? Tja, njo, nei, det går vel litt opp og ned. Vi lever et travelt liv og jeg er nok ikke noe bedre jeg. 0 Siter
Bris1365380442 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Tja, njo, nei, det går vel litt opp og ned. Vi lever et travelt liv og jeg er nok ikke noe bedre jeg. Da sier vi at det er det, da. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Nå er det allerede fortalt. Slik reagrete han: Ha ha, hi hi,ho ho, for en pervers og herlig drøm! Det var en javla god ide! Ha ha ha ho ho hi hi. )) Morsomt! Jeg hadde garantert funnet på noe i forbindelse med bursdagen hans (som du nevner nedenfor)! Du har ikke to venninner som kan stille opp, da? He-he, det hadde vært en skikkelig artig sak! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Da sier vi at det er det, da. Ok, kanskje drømmen sier meg at jeg må gi han mer oppmerksomhet. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Morsomt! Jeg hadde garantert funnet på noe i forbindelse med bursdagen hans (som du nevner nedenfor)! Du har ikke to venninner som kan stille opp, da? He-he, det hadde vært en skikkelig artig sak! Joda, jeg har noen pene venninner, selv om ingen er som de i drømmen da. Er ikke mange som er slik som de to i drømmen;) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Husker da vi var på studietur til Skottland siste studieår. En av lærerne var bare noen år eldre enn oss, og ganske så knallkjekk. Ei natt drømte jeg at jeg rota noe vilt med ham. Huff, så flau jeg var da vi spiste frokost sammen morgenen etter drømmen! Og det satt faktisk i ganske legne.... Ellers vet jeg ikke hva din drøm skulle bety. 0 Siter
Gjest Ufaglært ;o) Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Huset er deg selv og det kan tyde på at du ikke helt har/har hatt kontroll over en del i ditt liv? Tenk tilbake - ofte bearbeider du hendelser langt tilbake i tid. Kanskje det egentlig var en x-kjæreste du ble sinna på.... Ansiktene du ser er nødvendigvis ikke de rette. Ellers har du gitt altfor lite info til at man kan tolke drømmen særlig bra.) Har lært bittelitt av venner som har dette som profesjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.