Gjest Tonebo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei! Har gått på Cerazette p-piller siden jeg fødte sønnen min 24.10.04,men det var først over 1 år etter, den 4.des.05 jeg fikk mensen tilbake. Da var det normal mens på 6 dager. Så fikk jeg blødninger igjen 15 dager etter som varte 8 dager. Så etter det hadde jeg noen småblødninger innimellom som varte alt fra 1-3 dager - alltid rødt,tynt blod.Har ikke hatt blødninger nå på en uke, men kjenner mensmurring og er supertrøtt.Skal sies også at jeg ved et par anledninger har glemt å ta p-pillen til tiden. Det kan gå maks 12 timer over normal pille-taking, og det har det gjort noen ganger. Kan disse småblødningene være tegn på graviditet eller er det bare uregelmessig mens som følge av Cerazette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213752-uregelmessig-mens-pga-cerazette-eller-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.