Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er så lei av å høre på alt det der me Slaking bli galen, rett og slett sprø. Korfor er det kun slaking , hva me dei som trenge å legge på seg får de noke råd??? kankje dere burde finnne ein link te dette og , for det finnes mange av de og ute i verden, som har noen kilo for lite uten å ha bulemi eller noke, de som kan eta alt melleom jord og himmel og ikke legger på seg.

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det fokuseres mye på overvekt fordi overvekt er helseskadelig.

Ikke for å være vrien, men siden du gjentar feilen gang på gang i innlegg ditt, må jeg nesten få lov til å påpeke at slanking skrives med n.

Skrevet

Det fokuseres mye på overvekt fordi overvekt er helseskadelig.

Ikke for å være vrien, men siden du gjentar feilen gang på gang i innlegg ditt, må jeg nesten få lov til å påpeke at slanking skrives med n.

takk for te bakemeldinga

Gjest petrusa
Skrevet

Er da masse råd om hvordan legge på seg også, rundt omkring på nettet. Se på sol.no, iform.no og klara-klok.no osv.

Grunnen til at det er endel flere råd om slanking, er vel fordi det er flere som trenger det enn omvendt.

Ikke så kos å dø av hjerteinfarkt når en bare er 50 liksom.

Gjest mørkets
Skrevet

uff,du representerer en mennesketype som gjør meg jævlig sliten...

Håper det er folk som tar rede på deg.

Annonse

Gjest norsk-kurs på sin plass her ?
Skrevet

Hva er slaking ??

Skrevet

takk for te bakemeldinga

Også heter det tilbakemelding (eller tebakemelding om du vil) i ett ord.

skorpionfisken
Skrevet

Hva er slaking ??

Jeg tror kanskje at det mangler en n der.

De som er tynne nok og ikke orker høre om slanking er kanskje så tynne at de ikke har plass til alle bokstavene?

Gjest norsk-kurs på sin plass her ?
Skrevet

Jeg tror kanskje at det mangler en n der.

De som er tynne nok og ikke orker høre om slanking er kanskje så tynne at de ikke har plass til alle bokstavene?

:o)

den n`en mangler jo i hele innlegget.

Skrevet

Har akkurat begynt å trene. På dette trenings-studioet har de kostholdskurs. Der sto det spesifisert at dette var for de som ønsket å gå opp ELLER ned i vekt (eller om du ønsket å lære litt om kosthold generelt)

Synes det var en fin formulering jeg:-)

Skrevet

Hvem skal stå for innleggene om hjelp til å legge på seg da, syns du? De overvektige? De normalvektige?

Ta ansvar for seg selv og skriv om det som interesserer DEG da vel!? Det er jo det alle andre gjør. Slutt å klage på at andre skriver om det DE interesserer seg for.

Eller hadde du kanskje bare et veldig stort behov for å påpeke at du syns du er så, eh... slak? :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

:o)

den n`en mangler jo i hele innlegget.

Hehe, det var det jeg også la merke til.

Begynte etter hvert å lure på om jeg hadde misforstått innlegget fullstendig, og at det ikke var slanking hun snakket om. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...