Gjest Angelica2 Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Hei, Tenkte å høre om noen av dere DOL'ere har noen gode forslag til feriehus i Danmark hvor vi planlegger en to ukers ferie med 3 barn i sommer (alder: 8,9 og 10 år). Har du leid et hus som du husker og som er spesielt bra, hadde det vært supert med forslag... :-) Har hørt at Ebeltoft er fint.... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Blåvand er det beste stedet jeg har vært på i Danmark og har vært mange steder der. Flotte strender og koselig gate med butikker og spisesteder, omtrent som i syden. Sommerhuset vi leide ifjor lå fredelig til, men kun noen minutters gange til sentrum. En dagstur til Tyskland er mulig, en knapp time å kjøre. 0 Siter
angelica2 Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Blåvand er det beste stedet jeg har vært på i Danmark og har vært mange steder der. Flotte strender og koselig gate med butikker og spisesteder, omtrent som i syden. Sommerhuset vi leide ifjor lå fredelig til, men kun noen minutters gange til sentrum. En dagstur til Tyskland er mulig, en knapp time å kjøre. Det hørtes flott ut og skal sjekkes nærmere! takk for tips! 0 Siter
Gyda Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Blåvand er det beste stedet jeg har vært på i Danmark og har vært mange steder der. Flotte strender og koselig gate med butikker og spisesteder, omtrent som i syden. Sommerhuset vi leide ifjor lå fredelig til, men kun noen minutters gange til sentrum. En dagstur til Tyskland er mulig, en knapp time å kjøre. Enig - og noen kilometer nord for Blåvand ligger Vejers strand. Der bodde vi for snart tre år siden - og hadde det kjempekoselig. Vi bestilte gjennom disse: http://www.die-hyggelige-danen.dk/dk/about/idxabout.htm 0 Siter
Kaci1365380934 Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Hei ! Du har hørt riktig ! Ebeltoft er et herlig sted og feriere. Vi har bodd i og utenfor Ebeltoft i flere ferier med våre 3 barn. Masse å gjøre og se på i område. Huset har vi booket hos Dancenter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.