Gå til innhold

hmm...

Gjest ikke helt komfortabel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og men ex gjorde det slutt i høst men har bodd sammen til nå pga lang oppsigelsestid på leiligheten vi bor i.han fikk seg ny dame før jul som han har dratt med hjem et par ganger til tross for at jeg sa det ikke var greit for meg.nå går han hele tiden rundt å prater med henne på telefonen hele tiden ,høylytt og ler og prater masse og går rundt meg og prater.blir skikkleig irritert og synes det er unødvendig.synes det er litt respektløs eller hva synes dere?er heldigvis kort tid til vi flytter hver for oss...

Skrevet

Jeg synes hele "settingen" deres er ganske merkelig. Hvis du ikke vil ta del av hans nye liv, så kunne du vel flyttet forlengst?

Skrevet
  ribbe skrev (På 12.1.2006 den 10.50):

Jeg synes hele "settingen" deres er ganske merkelig. Hvis du ikke vil ta del av hans nye liv, så kunne du vel flyttet forlengst?

joda du sier noe der...alt har vel med penger å gjøre.tror jeg har vært alt for dumsnill....

men synes likevel det er respektløs av han.jeg sa ja til å bo der ut oppsigelsestiden fordi han ikke hadde råd alene....dum som et brød ja

Skrevet

Det virker som om han virkelig demonstrerer at han har fått seg ny dame for skikkelig å gni salt i sårene dine. For en tufs!

Flytt så snart du kan, be ham dele utgiftene med den nye dama istedet.

Gjest enigius
Skrevet
  Lillemus skrev (På 12.1.2006 den 11.57):

Det virker som om han virkelig demonstrerer at han har fått seg ny dame for skikkelig å gni salt i sårene dine. For en tufs!

Helt enig i det!!!

Skrevet
  Lillemus skrev (På 12.1.2006 den 11.57):

ja.vi ble enige om å gjøre det beste ut av situasjonen og bo sammen til en bestemt dato.har ingen problem med han,men blir for sært når han driver å drar hjem andre kvinnfolk når jeg til og med sitter hjemme foran tvn mens han holder på.er det rart jeg reagerer lissom...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...