Gå til innhold

Dum hund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skorpionfisken
Skrevet

Den der er så god.

Jeg tror den hunden må være hjerneskadet, intet normalt dyr vil vel være illsint på seg selv.

Min venninnes hund hadde magesyke nettopp. Da hun plutselig fjertet med lyd ble hun så forskrekket at hun spratt opp og begynte å undersøke seg bak, tydelig usikker på hvorfor i all verden hun knurra med baken.

Skrevet

Stakkars hunden.. den er jo syk.

Jeg vet ikke om den er syk eller ikke, men morsom er den

Skrevet

Den der er så god.

Jeg tror den hunden må være hjerneskadet, intet normalt dyr vil vel være illsint på seg selv.

Min venninnes hund hadde magesyke nettopp. Da hun plutselig fjertet med lyd ble hun så forskrekket at hun spratt opp og begynte å undersøke seg bak, tydelig usikker på hvorfor i all verden hun knurra med baken.

Hunder er bare herlige. Noen jager også halen sin om de kommer fornærme maten

Skrevet

Jeg antar det er den som knurrer til sitt eget bakbein. Synes synd på den jeg. Antagelig har den vondt i bakbeinet eller noe slikt.

Annonse

Skrevet

Det klippet der finnes ikke morsomt. Stakkar hunden, sier heller jeg, det er tydelig at den ikke har det som den skal.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg antar det er den som knurrer til sitt eget bakbein. Synes synd på den jeg. Antagelig har den vondt i bakbeinet eller noe slikt.

Nei, bakbeinet sniker seg opp mot godbiten hunder ligger og gnager på - det er derfor den knurrer, ikke fordi den har vondt.

Det er jo som hunder som jakter på halen sin? Eller angriper speilbilder :)

skorpionfisken
Skrevet

Nei han har ikke vondt i foten. Han er lyne hakke forbannet og sint på den foten. Ikke lei seg eller redd, bare rasende.

Jeg heller til at han har dovnet bort bakbenet og ikke er obs på at det er hans eget bakben som prøver å stjele godbiten hans.

Men sykt ser det i allefall ut. Selv ikke en hund skulle klare å tro at en del av kroppen dens er en fiende.

Skrevet

Hund med psykatriske problemer eller hjerneskade... tror jeg. Stakkar - den har det ikke godt...

Minner litt om den gamle vitsen om den svenske hunden som lå i et hjørne og gnagde på et bein. Da den reiste seg, hadde den bare 3.

Gjest Persille
Skrevet

Nei han har ikke vondt i foten. Han er lyne hakke forbannet og sint på den foten. Ikke lei seg eller redd, bare rasende.

Jeg heller til at han har dovnet bort bakbenet og ikke er obs på at det er hans eget bakben som prøver å stjele godbiten hans.

Men sykt ser det i allefall ut. Selv ikke en hund skulle klare å tro at en del av kroppen dens er en fiende.

"og ikke er obs på at det er hans eget bakben som prøver å stjele godbiten hans. "

*ler meg skakk*

Det er kanskje den morsomste setningen jeg har lest noen gang :)

Se for deg et menneske i den situasjonen - absurd tanke... Men morsom :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...