Gå til innhold

Sovedag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har det sånn at de holder senga en helt dag?Det gjør jeg innimellom, og propper meg med mat. Så er det over neste dag. Antar jeg er sliten og trenger hvile.

Gjest vil sove
Skrevet

Nei, det har jeg ikke tid til.... Men noen ganger føler jeg meg tom for energi, og da må jeg legge meg ned et par timer.

Gjest svaksterk
Skrevet

Jepp... en dag.. sover og sover, så er det over. :-)

Hey! Det rima!

Skrevet
  Herregud da menneske skrev (På 12.1.2006 den 11.44):

Kom deg på jobb!!

Hun sa da ikke noe om at hun skulket jobben for å gjøre det. Man kan utmerket godt gjøre det på en helgedag eller en annen fridag.

Skrevet

Mye bedre å gjøre det sånn enn å slite seg ut og bli liggende en uke senere ;-)

Skrevet

Det gjorde jeg rett som det var før jeg fikk barn. Å kunne sløve bort fridagene var deilig, og det føltes absolutt ikke som bortkasta tid. Akkurat det savner jeg. Veldig! :-)

Skrevet

Vet du - det drømmer jeg om! Tenk så utrolig deilig å kunne gjøre det...

Men jeg har ALDRI anledning til det. Har mann og tre barn, og har ikke gjort det, i alle fal ikke etter jeg fikk barn.

Skrevet

MIn variant er at jeg er nødt til å stå opp fra sengen - dusje og kle på meg - men så gjør jeg alt det andre på sofaen i stua.

Jeg hæler ikke å fly rundt i evnt. pysj eller slåbrokk og ikke ha vasket meg :)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det hender, men etter at jeg fikk barn er det så klart veldig sjelden.

Har hendt når sambo har tatt med begge to på hytta en helg og jeg har vært igjen hjemme alene. Da har det hendt jeg har ligget i senga til _langt_ utpå dagen iallefall. Før jeg har krabbet på sofaen og fortsatt og slappe av og dorme der.

Men nå er det jammen lenge siden sist.

Skrevet
  Herregud da menneske skrev (På 12.1.2006 den 11.44):

Kom deg på jobb!!

Jeg bruker søndager på sånt _ om de andre er ute, -det kan hende turdi gjør også .)=

Skrevet
  flisa skrev (På 12.1.2006 den 12.16):

MIn variant er at jeg er nødt til å stå opp fra sengen - dusje og kle på meg - men så gjør jeg alt det andre på sofaen i stua.

Jeg hæler ikke å fly rundt i evnt. pysj eller slåbrokk og ikke ha vasket meg :)

Åååååå, det er jo så deilig i tusle rundt i pyamasen til langt på dag!!!!

Skrevet

Tja, jeg gjorde vel det innimellom - FØR jeg fikk tre unger. Skulle gjerne gjort det i dag!

Skrevet

Mor er slik, men hun spiser nesten ikke de dagene. Er oppe av og til for å gå på do, drikke kaffe og ta en røyk (!). Hun kan ha "sovesyken" som vi kaller det i et par dager før hun "våkner".

Skrevet
  prust skrev (På 12.1.2006 den 12.17):

Jeg bruker ikke nattøy -så det er helt unaturlig for meg - og så MÅ jeg pusse tenna og dusje -ellers er dagen ødelagt! :)

Skrevet
  flisa skrev (På 12.1.2006 den 12.57):

Jeg bruker ikke nattøy -så det er helt unaturlig for meg - og så MÅ jeg pusse tenna og dusje -ellers er dagen ødelagt! :)

Samme her!

Skrevet
  prust skrev (På 12.1.2006 den 12.17):

Hehe... Jeg har pysj til nettopp sånn bruk, selv om jeg aldri bruker pysj om natta...

Skrevet

Nei, jeg holder ikke senga en hel dag. Men det hender jeg står opp, og så setter meg i sofaen og gjør ingenting store deler av dagen.

Skrevet

Holder senga og propper meg med mat??

Eh...nei, det gjør jeg aldri. Noe så kjedelig...går jo glipp av alt mulig moro da. :-)

Skrevet
  Ugga Bugga skrev (På 12.1.2006 den 14.16):

Nei, jeg holder ikke senga en hel dag. Men det hender jeg står opp, og så setter meg i sofaen og gjør ingenting store deler av dagen.

Ja, tv - bok - tegne - smågodt - te - levende lys - pledd - låst dør :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...