Gå til innhold

Sovedag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tv - bok - tegne - smågodt - te - levende lys - pledd - låst dør :)

Ja, nettop :)

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg har aldri holdt senga og "proppet meg med mat".

Men en gang sov jeg fra søndag til onsdag.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, jeg har aldri holdt senga og "proppet meg med mat".

Men en gang sov jeg fra søndag til onsdag.

Søndag til onsdag?

Du tuller nå, ja?

Eller har du vært i koma?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Søndag til onsdag?

Du tuller nå, ja?

Eller har du vært i koma?

Hehe, det er sant.

Ble dårlig torsdagen, skulle på Hemsedal-tur på fredagen, og hang meg på selv om feberen sto i taket. Forsøkte å kurere den med paracet og tyrker, og klarte det sånn halvveis. Sov av meg feberen i perioder, og drakk i våken tilstand.

Det funka jævla dårlig, og på vei hjem på søndagen slo feberen ut i full blomst, og jeg sov til onsdagen. Var bare oppe på dass noen ganger, dytta i meg noen liter vann, og sov videre.

:)

Skrevet

Hehe... Jeg har pysj til nettopp sånn bruk, selv om jeg aldri bruker pysj om natta...

Samme her. ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, det er sant.

Ble dårlig torsdagen, skulle på Hemsedal-tur på fredagen, og hang meg på selv om feberen sto i taket. Forsøkte å kurere den med paracet og tyrker, og klarte det sånn halvveis. Sov av meg feberen i perioder, og drakk i våken tilstand.

Det funka jævla dårlig, og på vei hjem på søndagen slo feberen ut i full blomst, og jeg sov til onsdagen. Var bare oppe på dass noen ganger, dytta i meg noen liter vann, og sov videre.

:)

Oi! Du slår til og med meg ;)

Annonse

Bris1365380442
Skrevet

Holder vel ikke senga en hel dag hvis jeg er frisk, men jeg har sovedager hvor jeg står opp og spiser frokost og går og legger meg og sover et par timer til. Så opp igjen et par timer og så kan jeg sovne på sofaen en time og så kan det gå sånn slag i slag resten av dagen. Enkelte ganger kan jeg få hodepine og/eller bli i et skikkelig tordenhumør av det, men som regel ikke. Det er vel kroppen som sier i fra at jeg trenger hvile.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oi! Du slår til og med meg ;)

Det i seg selv er jo imponerende. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...