Gå til innhold

Hjelp: Bokjakt. Lillemus?

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Heisann.

Leter etter en bok. Det er en fyr som skriver veldig snodige og rare brev med all verdens problemstillinger til forskjellige firma og institusjoner. Og han får svar. I boken er både forespørsler og svar tatt med. Mener å huske at forfatteren kalte seg Mayer eller Meier el.lign, men finner ikke boken hverken på haugenbok eller norli.

Hjelp?

Skrevet

Forfatteren heter Wiggo Meyer og boka heter "Brev fra en gærning".

Han ga ut en til som heter "Wiggo lurer Sverige :flere brev fra en gærning".

Begge bøkene kom på Kagge forlag og er utsolgt, men kan sikkert lånes på biblioteket.

Skrevet

Begge bøkene kom på Kagge forlag og er utsolgt, men kan sikkert lånes på biblioteket.

Kagge forlag? I vår base er den første boka registrert utgitt på et forlag som heter Familievennen i 1999. Har ikke hørt om forlaget før, men...

Skrevet

Kagge forlag? I vår base er den første boka registrert utgitt på et forlag som heter Familievennen i 1999. Har ikke hørt om forlaget før, men...

Kagge kalte forlaget sitt for "Familievennen forlag" før han skifta navn til "Kagge forlag".

Skrevet

Wiggo Meyer er forresten et psevdonym for to personer som har kokt sammen dette i fellesskap. Men navnene deres er jo uinteressante her, og skal jo heller ikke nevnes ... :-)

Skrevet

Kagge kalte forlaget sitt for "Familievennen forlag" før han skifta navn til "Kagge forlag".

Å hva du kan! :) du er sikkert en av forfatterne -og keinstein sikkert den andre ;)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Takk for hjelpen.

Har så lyst å gi den til en kompis. Er hysterisk morsom.

Skrevet

Wiggo Meyer er forresten et psevdonym for to personer som har kokt sammen dette i fellesskap. Men navnene deres er jo uinteressante her, og skal jo heller ikke nevnes ... :-)

De heter: Harald Haave (41) og Sverre Gunnar Haga (31)

Skrevet

Du nevnte det du! ;-)

Skrevet

Ah - så lærte jeg noe i dag og! :o)

Skrevet

det stod i Dagbla'! )

Ja, det er dit vi må for å få informasjon! :o)

Gjest girasol
Skrevet

Jeg har hørt at det var Thomas Gjertsen som skrev den jeg... er det bare meg som har hørt det?

Skrevet

Jeg har hørt at det var Thomas Gjertsen som skrev den jeg... er det bare meg som har hørt det?

De sier at Thomas Giersten har skrevet forordet, men selv benekter han det ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...