Gå til innhold

Grei advarsel? Siste endring :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er flink i jobben sin, og ok på innsats ellers...

Men; så lenge hun ikke møter presis så får jeg et problem - og da overskygger det at hun er flink til det andre :)

Men; jeg passer på å si at det er andre ting som er bra, men at vi ikke kan ha det sånn som nå ifht til forsentkomminger.

Etter å ha lest den andre tråden din, sitter jeg ikke igjen med intrykk av at hun er flink i jobben sin og gjør en ok innsats... ;)

Fortsetter under...

Gjest Persille
Skrevet

Etter å ha lest den andre tråden din, sitter jeg ikke igjen med intrykk av at hun er flink i jobben sin og gjør en ok innsats... ;)

Nå fortalte jeg jo bare det jeg skulle ta opp i advarselen da :)

Men hun er snill med barna, skifter og steller dem, gir dem mat og passer på at de har det bra - har ingenting å utsette på det rent praktiske heller.

Det er holdningen jeg har noe å utsette på - og det er det kanksje ikke så lett å gjøre noe med....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...