mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hun er flink i jobben sin, og ok på innsats ellers... Men; så lenge hun ikke møter presis så får jeg et problem - og da overskygger det at hun er flink til det andre Men; jeg passer på å si at det er andre ting som er bra, men at vi ikke kan ha det sånn som nå ifht til forsentkomminger. Etter å ha lest den andre tråden din, sitter jeg ikke igjen med intrykk av at hun er flink i jobben sin og gjør en ok innsats... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Etter å ha lest den andre tråden din, sitter jeg ikke igjen med intrykk av at hun er flink i jobben sin og gjør en ok innsats... Nå fortalte jeg jo bare det jeg skulle ta opp i advarselen da Men hun er snill med barna, skifter og steller dem, gir dem mat og passer på at de har det bra - har ingenting å utsette på det rent praktiske heller. Det er holdningen jeg har noe å utsette på - og det er det kanksje ikke så lett å gjøre noe med.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.