Gå til innhold

søknaden er kommet vekk i posten

Anbefalte innlegg

Gjest uffuffuffpuff
Skrevet

Jeg har sendt en jobbsøknad hvor et skjema skulle fylles ut og sendes på nett, mens resten av søknaden skulle sendes pr. post. Den som er sendt pr. post er tydeligvis ikke kommet fram da jeg fikk mail fra de som ansetter. Og de ber meg sende søknad og attester. Men jeg har hverken stillingsutlysningen eller søknaden lengre. HJELP!

Fortsetter under...

Skrevet

Hvordan hadde du tenkt å takle en eventuell intervjusituasjon hvis du ikke kunne lese stillingsannonsen og din egen søknad før intervjuet?

Ja, jeg vet det, dumt svar, for det er lite å gjøre med det nå. Men lær til en annen gang, da. Du MÅ ta vare på alle papirer angående jobben helt til det er avklart om du får den eller ikke.

Ellers kan du jo lete på finn.no, og se om du finner annonsen der.

Gjest uffuffuffpuff
Skrevet

Hvordan hadde du tenkt å takle en eventuell intervjusituasjon hvis du ikke kunne lese stillingsannonsen og din egen søknad før intervjuet?

Ja, jeg vet det, dumt svar, for det er lite å gjøre med det nå. Men lær til en annen gang, da. Du MÅ ta vare på alle papirer angående jobben helt til det er avklart om du får den eller ikke.

Jeg har spart på søknader og annonsene på nettet, så jeg ble litt forundert over at jeg har slettet den. Kanskje like greit at jeg ikke får jobben som er slikt rotehode:(

Annonsene slettes fra Finn og Aetat når søknadsfristen går ut

Skrevet

Er det ikke bare å ringe stedet som har utlyst stillingen å forklare ståa? Så får du nødvendig info og skriver ny søknad.

Ørkenvandreren
Skrevet

Uff da... man sletter/kaster ikke annonser/søknader før avslaget (eller jobbtilbudet) kommer....

Håper ikke du skrøt av din ordenssans i søknaden... *s*

Annonse

Skrevet

Uff da... man sletter/kaster ikke annonser/søknader før avslaget (eller jobbtilbudet) kommer....

Håper ikke du skrøt av din ordenssans i søknaden... *s*

man sletter/kaster ikke annonser/søknader før avslaget (eller jobbtilbudet) kommer....

Hahh! Da må du regne med å oppbevare dem til du blir gammal og grå, for de aller fleste sender ikke ut negetive svar!

Skrevet

"Hvordan hadde du tenkt å takle en eventuell intervjusituasjon hvis du ikke kunne lese stillingsannonsen og din egen søknad før intervjuet?"

Det er ikke nødvendigvis noe problem. Jeg har vært på intervjuer hvor jeg knapt har husket at jeg søkte på stillingen. Noen av de har jeg til og med fått :-)

"........................................."

Ørkenvandreren
Skrevet

man sletter/kaster ikke annonser/søknader før avslaget (eller jobbtilbudet) kommer....

Hahh! Da må du regne med å oppbevare dem til du blir gammal og grå, for de aller fleste sender ikke ut negetive svar!

Jaså?

Det er ikke min erfaring.

Skrevet

Om jeg forstår deg riktig.

Og hvis du søkte gjennom aetat, kan du be de sende en kopi av annonseteksten. Det gjorde jeg engang, og det gikk helt fint det.

Skrevet

Jaså?

Det er veldig avhengig av bransjen.

"........................................."

Skrevet

Jaså?

Men har du søkt mye da? Jeg har vel sendt minst hundre søknader, og fått kanskje ti-femten svar.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...