Gjest uffuffuffpuff Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg har sendt en jobbsøknad hvor et skjema skulle fylles ut og sendes på nett, mens resten av søknaden skulle sendes pr. post. Den som er sendt pr. post er tydeligvis ikke kommet fram da jeg fikk mail fra de som ansetter. Og de ber meg sende søknad og attester. Men jeg har hverken stillingsutlysningen eller søknaden lengre. HJELP! 0 Siter
Atene Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Hvordan hadde du tenkt å takle en eventuell intervjusituasjon hvis du ikke kunne lese stillingsannonsen og din egen søknad før intervjuet? Ja, jeg vet det, dumt svar, for det er lite å gjøre med det nå. Men lær til en annen gang, da. Du MÅ ta vare på alle papirer angående jobben helt til det er avklart om du får den eller ikke. Ellers kan du jo lete på finn.no, og se om du finner annonsen der. 0 Siter
Gjest uffuffuffpuff Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Hvordan hadde du tenkt å takle en eventuell intervjusituasjon hvis du ikke kunne lese stillingsannonsen og din egen søknad før intervjuet? Ja, jeg vet det, dumt svar, for det er lite å gjøre med det nå. Men lær til en annen gang, da. Du MÅ ta vare på alle papirer angående jobben helt til det er avklart om du får den eller ikke. Ellers kan du jo lete på finn.no, og se om du finner annonsen der. Jeg har spart på søknader og annonsene på nettet, så jeg ble litt forundert over at jeg har slettet den. Kanskje like greit at jeg ikke får jobben som er slikt rotehode:( Annonsene slettes fra Finn og Aetat når søknadsfristen går ut 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Er det ikke bare å ringe stedet som har utlyst stillingen å forklare ståa? Så får du nødvendig info og skriver ny søknad. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Uff da... man sletter/kaster ikke annonser/søknader før avslaget (eller jobbtilbudet) kommer.... Håper ikke du skrøt av din ordenssans i søknaden... *s* 0 Siter
Gjest HAHH Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Uff da... man sletter/kaster ikke annonser/søknader før avslaget (eller jobbtilbudet) kommer.... Håper ikke du skrøt av din ordenssans i søknaden... *s* man sletter/kaster ikke annonser/søknader før avslaget (eller jobbtilbudet) kommer.... Hahh! Da må du regne med å oppbevare dem til du blir gammal og grå, for de aller fleste sender ikke ut negetive svar! 0 Siter
Prozak Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Hvordan hadde du tenkt å takle en eventuell intervjusituasjon hvis du ikke kunne lese stillingsannonsen og din egen søknad før intervjuet? Ja, jeg vet det, dumt svar, for det er lite å gjøre med det nå. Men lær til en annen gang, da. Du MÅ ta vare på alle papirer angående jobben helt til det er avklart om du får den eller ikke. Ellers kan du jo lete på finn.no, og se om du finner annonsen der. "Hvordan hadde du tenkt å takle en eventuell intervjusituasjon hvis du ikke kunne lese stillingsannonsen og din egen søknad før intervjuet?" Det er ikke nødvendigvis noe problem. Jeg har vært på intervjuer hvor jeg knapt har husket at jeg søkte på stillingen. Noen av de har jeg til og med fått :-) "........................................." 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 man sletter/kaster ikke annonser/søknader før avslaget (eller jobbtilbudet) kommer.... Hahh! Da må du regne med å oppbevare dem til du blir gammal og grå, for de aller fleste sender ikke ut negetive svar! Jaså? Det er ikke min erfaring. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Om jeg forstår deg riktig. Og hvis du søkte gjennom aetat, kan du be de sende en kopi av annonseteksten. Det gjorde jeg engang, og det gikk helt fint det. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jaså? Det er ikke min erfaring. Det er veldig avhengig av bransjen. "........................................." 0 Siter
Gjest HAHH Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Jaså? Det er ikke min erfaring. Men har du søkt mye da? Jeg har vel sendt minst hundre søknader, og fått kanskje ti-femten svar..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.