Gå til innhold

Nå ble jeg litt stum, her ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica
Skrevet

De skulle hatt bilde som beviste dette. Det må da være en svært ustabil person dette her..

Gjest tvnorge?
Skrevet

Det var et tv-program om en mann som ble dame og så mann igjen. Han var rik og spontan.

Skrevet

Joda, det er ikke alltid de kjønnsopererte er godt nok psykisk utredet først.

Skrevet

Jeg tipper _noen_ av de som ønsker kjønnsskifteoperasjoner har et eller annet psykisk problem som gjør at de vingler hit og dit i alle slags saker.

For en stund siden var det en dokumentar på TV om en engelskmann/dame som gjerne ville ha re-operasjon. Denne personen ble fulgt av et kamerateam over en lengre periode og det var tydelig å se at han/hun vinglet og skiftet mening i alle mulige saker. Klarte liksom aldri å stå fast på noe. I det hele tatt virket han/hun veldig forvirret... Et på bunnen godt og snilt menneske som jeg fikk vondt av, stakkars...

Ørkenvandreren
Skrevet

Det er vel kanskje grunnen til at tilbudet til transseksuelle i Norge har hatt et tungt innslag av psykiatere, og at pasientene evalueres i "hue og ræva" før behandling finner sted.

Annonse

Gjest tvnorge?
Skrevet

Jeg tipper _noen_ av de som ønsker kjønnsskifteoperasjoner har et eller annet psykisk problem som gjør at de vingler hit og dit i alle slags saker.

For en stund siden var det en dokumentar på TV om en engelskmann/dame som gjerne ville ha re-operasjon. Denne personen ble fulgt av et kamerateam over en lengre periode og det var tydelig å se at han/hun vinglet og skiftet mening i alle mulige saker. Klarte liksom aldri å stå fast på noe. I det hele tatt virket han/hun veldig forvirret... Et på bunnen godt og snilt menneske som jeg fikk vondt av, stakkars...

Det var det programmet jeg så, og jeg er enig med deg. Personen virket utrolig vinglete, som i den båt-saken.

Skrevet

Det var det programmet jeg så, og jeg er enig med deg. Personen virket utrolig vinglete, som i den båt-saken.

Jepp...Fikk helt vondt av han/henne jeg... Var iallefall tydelig å se at personen ikke var helt "frisk"...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jepp...Fikk helt vondt av han/henne jeg... Var iallefall tydelig å se at personen ikke var helt "frisk"...

Nå får jeg svarene dine på "svar til meg"!! :/

Hjelp!

Skrevet

Nå får jeg svarene dine på "svar til meg"!! :/

Hjelp!

Wææææ.....

Jeg har sagt fra til webmaster om dette her, men ikke fått noen forklaring...

Håper det har normalisert seg imorgen da ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Wææææ.....

Jeg har sagt fra til webmaster om dette her, men ikke fått noen forklaring...

Håper det har normalisert seg imorgen da ;-)

Dette har jo skjedd flere ganger nå :/

Lurer på hvem som har fått svarene mine nå..

Skrevet

Dette har jo skjedd flere ganger nå :/

Lurer på hvem som har fått svarene mine nå..

Ja, dette er ikke moro.... Siden jeg ikke pleier å bruke andre nick enn "togli", gjør det ikke så mye. Verre hvis det er folk som opererer under ulike nick og kanskje også utleverer seg her inne..

Her på nok Webmaster på banen :-/

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, dette er ikke moro.... Siden jeg ikke pleier å bruke andre nick enn "togli", gjør det ikke så mye. Verre hvis det er folk som opererer under ulike nick og kanskje også utleverer seg her inne..

Her på nok Webmaster på banen :-/

Ja, jeg bruker heller ikke anonyme nick. Men lell.. Ikke så kjekt for de som ønsker å være anonym.. :(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...