Gå til innhold

Rimelig frisør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en billig frisør i Oslo? Gjerne lærlinger eller frisørskole.

Og jeg ønsker ikke å bli seende ut som tante Olga på håret. Er det mulig å finne en som er både billig og bra?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har egentlig ingen kontroll på frisørene i Oslo, men jeg legger stadig vekk merke til billige frisører når jeg går oppover Karl Johan. Det er ofte skilt hvor det står noe sånt som "få hårklipp til 50 kroner av en lærling", eller noe i den duren.

Jeg lurer på om det ikke er en frisør nede på Arkaden (mot sjøsiden) hvor jeg ofte ser det skilte. Hvis ikke er det i et av byggene ved siden av Arkaden.

Hvor gode de er aner jeg dog ikke, men jeg gjetter på at de ikke slipper løs hvem som helst. :)

Skrevet

Jeg kjenner en tante Olga som er meget fjong på håret jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...