Ugga Bugga Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Finnes det en billig frisør i Oslo? Gjerne lærlinger eller frisørskole. Og jeg ønsker ikke å bli seende ut som tante Olga på håret. Er det mulig å finne en som er både billig og bra? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg har egentlig ingen kontroll på frisørene i Oslo, men jeg legger stadig vekk merke til billige frisører når jeg går oppover Karl Johan. Det er ofte skilt hvor det står noe sånt som "få hårklipp til 50 kroner av en lærling", eller noe i den duren. Jeg lurer på om det ikke er en frisør nede på Arkaden (mot sjøsiden) hvor jeg ofte ser det skilte. Hvis ikke er det i et av byggene ved siden av Arkaden. Hvor gode de er aner jeg dog ikke, men jeg gjetter på at de ikke slipper løs hvem som helst. 0 Siter
Reg@l Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg kjenner en tante Olga som er meget fjong på håret jeg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.