Bris1365380442 Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Nå er det en hopper som er blitt syk... Synes disse idrettsutøverne er syke hele tida, jeg! Er ikke de så sunne og friske, da? Jeg er nesten aldri syk og ikke venner og kollegaer av meg heller, men disse idrettsfolka (spesielt de mannlige) feiler det jo noe støtt. Magesjau og vondt i halsen og gud vet hva... 0 Siter
Prozak Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Så fintrimmet og maksimert fysikk etc. som toppatleter har, så kan noe som blir for småting å regne for oss "vanlige" mye mer alvorlig for dem. F.eks. Kanskje. ".............................................." 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Bor de ikke ganske så tett sammen da? Lettere og bli smittet innbiller jeg meg da. Litt sånn barnehage, etter guttungen begynte i barnehage har vi både magesjau og gud vet hva, det hadde vi aldri før. Men jeg vet ikke om det er grunnen altså, tanken bare slo meg når jeg leste innlegget. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det er nok heller det at vi alltid får vite det om en av dem er syke. Dessuten er det jo ikke den samme hver gang... De fleste av oss har vel magesjau og/eller er syke en eller to ganger i året. Det blir liksom litt mer oppstyr rundt det når Marit Bjørgen blir syk i forhold til når jeg blir syk *snurt* ;-) 0 Siter
Gjest tidligere trenings narkoman Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 toppidrettsutøvere ligger hele tiden på grensen for hva kroppen tåler, mye lettere å bli syk da. En liten bakterie som kroppen til de aller fleste tåler, kan da bli for mye. Det er sunt å trene, men ikke så mye som enkelte av våre toppidrettsutøvere gjør 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det er ikke sunt å drive toppidrett, og utøverne ligger hele tiden på grensen av hva kroppen kan tåle. Det er ikke spesielt rart hvis de er mer syke enn andre, uten at jeg vet om det er tilfellet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.