Gjest vennindetreff Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 noen som har noen tips? Hyggelig å servere noe annet enn brød og pålegg når noen kommer innom. Pai er jo topp, men har liksom laget det så mye. - vennindetreff 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Innbakt pizza? Lett å ha i frysern og ta opp i microen tror jeg... Eller fylte horn! Nam nam. 0 Siter
Gjest vennindetreff Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Innbakt pizza? Lett å ha i frysern og ta opp i microen tror jeg... Eller fylte horn! Nam nam. ja, godt, men veldig mye jobb. Bake og greier! Hva har du i pizzaen? Og serverer du noe ved siden av? Oppskrift på hornene, har du det? 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 ja, godt, men veldig mye jobb. Bake og greier! Hva har du i pizzaen? Og serverer du noe ved siden av? Oppskrift på hornene, har du det? Øh, JEG har aldri laget dette, da... 0 Siter
serendipity Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 En salat stappet med godsaker, er alltid en höjdare. Gjerne med Foccacia brød til. OG hjemmelaget dressing. IKKE IKKE IKKE Thousand Island. 0 Siter
Gjest vennindetreff Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 En salat stappet med godsaker, er alltid en höjdare. Gjerne med Foccacia brød til. OG hjemmelaget dressing. IKKE IKKE IKKE Thousand Island. Hva er focaccia brød? 0 Siter
Reg@l Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Søk på nettet, der finner du alt og litt til. 0 Siter
serendipity Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hva er focaccia brød? Italiensk brød. Jeg pleier å lage og steke det i langpanne. her har du en oppskrift. (men den har jeg ikke prøvd, en ser realtivt lik ut den jeg bruker) http://www.aktivdag.no/oppskrifter/foccacia.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.