Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anatomia

Er egentlig litt flau over ikke ha bedre kjennskap til det, men jeg har altså et spørsmål om skjeden:

Når jeg kjenner inni skjeden, på fremsiden, altså mot urinrøret, er det et område omtrent ganske langt ute, som er så stort som en femkrone, som er veldig ruglete og ujevn. Er ikke spesielt følsom akkurat der.

Hva er dette for noe? Resten av skjeden er jo glatt og jevn.

Holder meg anonym...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213875-anatomi-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anatomia

Høres jo ut som g-punktet. Det er gjerne ikke følsomt på samme måten som f.eks klitoris, men trenger gjerne litt "hardere" stimulans.

"............................................."

Ja men, jeg trodde g-punktet var et punkt en virkelig ville kjenne når en "fingret" der?

Det jeg liker best, er å være oppå, så da blir jo det punktet godt stimulert... kanskje det er g-punktet da?

Ja men, jeg trodde g-punktet var et punkt en virkelig ville kjenne når en "fingret" der?

Det jeg liker best, er å være oppå, så da blir jo det punktet godt stimulert... kanskje det er g-punktet da?

Du får prøve å stimulerer det med trykk, gnikking etc. når du onanerer. Ofte vil det gi en følelse av at du på pisse, i mer eller mindre grad.

"........................................."

Annonse

ShitDiddelyDo

Uten å bli for teknisk leste jeg et sted at g-punktet skal stimuleres med et trykk på ca. 5 kilo. :)

Trikset er i hvert fall å ta i litt.

Ruglete område før urinrøråpning er IKKE g punkt.

G punkt er lenger inn i

skjeden/vagina-i cm vanskelig

å si-kanskje 7 - 12 cm-der

er området litt "sandpapir"

aktig -noe trykk der-att og fram med finger-så kan noe skje.

Ofte er det voksne -erfarne kvinner som kan dette best-vet

best.

Les i anatomiboka.

lykke til !

Gjest anatomia

Ruglete område før urinrøråpning er IKKE g punkt.

G punkt er lenger inn i

skjeden/vagina-i cm vanskelig

å si-kanskje 7 - 12 cm-der

er området litt "sandpapir"

aktig -noe trykk der-att og fram med finger-så kan noe skje.

Ofte er det voksne -erfarne kvinner som kan dette best-vet

best.

Les i anatomiboka.

lykke til !

Hmmmmm. SÅ du mener g-punktet er såpass langt inne? Ja, ikke vet jeg. Skal undersøke saken nøye :-)

Annonse

Hmmmmm. SÅ du mener g-punktet er såpass langt inne? Ja, ikke vet jeg. Skal undersøke saken nøye :-)

Har selv opplevd g-punkt

orgasme flere ganger-den kan for noen være

svært dyp og voldsom.Med penis

er det best med en stilling

delvis på siden.dvs .ligge på magen-med bøy på høyre eller ventre kne.

Noen kvinner-spesialt yngre finner ikke g.punkt.

Årsak ukjent

Sannsynligvis er de fornøyd med klitorisorgasmer.

Vær tålmodig-du må nok prøve

mange ganger- g punkt er jo en

relativt ny oppdagelse.

En dildo kan være til god hjelp.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...