Gå til innhold

Går ikke å skifte nick

Anbefalte innlegg

Gjest Komplisert visst
Skrevet

Jeg går inn på min profil, setter inn det nicket jeg vil ha, skjer ingenting. Og nicket er ikke i bruk, har prøvd forskjellig, noen ganger kommer det opp at det er i bruk. Men nå skjer det ingenting...?

Fortsetter under...

Gjest collett
Skrevet

Prøv igjen da vel. Skal ikke være noe problem så lenge nicket ikke er tatt fra før.

Gjest Komplisert visst
Skrevet

Prøv igjen da vel. Skal ikke være noe problem så lenge nicket ikke er tatt fra før.

Skjer ingenting. Fyller ikke ut feltene nytt passord og gjenta nytt passord. Trykker oppdater, men ingenting blir oppdatert...?

Skrevet

Skjer ingenting. Fyller ikke ut feltene nytt passord og gjenta nytt passord. Trykker oppdater, men ingenting blir oppdatert...?

Jeg heller får ikke det til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...