Gjest Komplisert visst Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg går inn på min profil, setter inn det nicket jeg vil ha, skjer ingenting. Og nicket er ikke i bruk, har prøvd forskjellig, noen ganger kommer det opp at det er i bruk. Men nå skjer det ingenting...? 0 Siter
Gjest collett Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Prøv igjen da vel. Skal ikke være noe problem så lenge nicket ikke er tatt fra før. 0 Siter
Gjest Komplisert visst Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Prøv igjen da vel. Skal ikke være noe problem så lenge nicket ikke er tatt fra før. Skjer ingenting. Fyller ikke ut feltene nytt passord og gjenta nytt passord. Trykker oppdater, men ingenting blir oppdatert...? 0 Siter
rose23 Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Skjer ingenting. Fyller ikke ut feltene nytt passord og gjenta nytt passord. Trykker oppdater, men ingenting blir oppdatert...? Jeg heller får ikke det til... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.