Gjest småforvirra liten fisk Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det er så mange som skriver _sånne_her_overalt_. hva skal det bety?? er det det samme som STORE BOKSTAVER? legge trykk på noe?? eller?? blir litt forvirra jeg. og nå skrev jeg det i adopsjonsforumet også!! 0 Siter
amber sun Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg bruker det når jeg skal legge trykk på et ord. F eks: "Jeg vil legge trykk på _dette_ ordet." Istedenfor "Jeg vil legge trykk på dette ordet." :-) Store bokstaver betyr at man roper. DET ER GANSKE UBEHAGELIG Å LESE ROPING! ;-P 0 Siter
Gjest collett Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det er understreking, enkelt og greit. 0 Siter
Gjest forvirra liten fisk Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg bruker det når jeg skal legge trykk på et ord. F eks: "Jeg vil legge trykk på _dette_ ordet." Istedenfor "Jeg vil legge trykk på dette ordet." :-) Store bokstaver betyr at man roper. DET ER GANSKE UBEHAGELIG Å LESE ROPING! ;-P hehe!!! det var _det_ jeg trodde!! 0 Siter
amber sun Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 hehe!!! det var _det_ jeg trodde!! ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det betyr at ordet er understreket. Gjør du det i word endrer det seg automatisk til understrekning. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det betyr at ordet er understreket. Gjør du det i word endrer det seg automatisk til understrekning. Det gjorde det visst ikke, det ble kursiv... Hmm... 0 Siter
lille fisk Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det betyr at ordet er understreket. Gjør du det i word endrer det seg automatisk til understrekning. ikke i min word!! men der funker ikke noe særlig av disse snarveiene da... funker på jobben med *fet* hvertfall der. 0 Siter
lille fisk Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Det gjorde det visst ikke, det ble kursiv... Hmm... hehe... men kursiv er jo legge trykk på ord da.. så samme effekt. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Som de sier under her, så betyr det understreket. I nesten alt annet enn ord-editorer, som f.eks word, så er det den eneste muligheten man har for understreking. *ord* betyr forøvrig opprinnelig fet skrift - men det har i de senere år glidd over til å vise en handling. "..........................................." 0 Siter
lonelyP Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Som de sier under her, så betyr det understreket. I nesten alt annet enn ord-editorer, som f.eks word, så er det den eneste muligheten man har for understreking. *ord* betyr forøvrig opprinnelig fet skrift - men det har i de senere år glidd over til å vise en handling. "..........................................." Hva mener du med dette "............." Ser det stadig vekk, men skjønner ikke hvorfor? 0 Siter
lille fisk Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Som de sier under her, så betyr det understreket. I nesten alt annet enn ord-editorer, som f.eks word, så er det den eneste muligheten man har for understreking. *ord* betyr forøvrig opprinnelig fet skrift - men det har i de senere år glidd over til å vise en handling. "..........................................." ja.. det vet jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.