Gå til innhold

Ingen hjalp meg i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem skulle jeg ringt? Prøver du å forsvare det norske samfunnet eller være morsom?

Just defending the norwegian way of living since we're the greatest nation of all and all that fuckin' bull.

Get real. Get a life (On sale at fu(beeeep) WallMart)

Skrevet

Dette er ikke lett å forstå???? Hvem kaster brusbokser?? Alle englendere kaster vel ikke brusbokser i hodet på hverandre??? Det er nesten som å si at alle norske menn dreper sine koner etter den siste tiden i norsk media.

Hm... Du har litt problemer med å skjønne en spøk, har du ikke? Men la meg gi det inn med teskje... Jeg mente ikke at _alle_ engelskmenn kaster brusbokser. Det var en spøk, en overdrivelse osv. Vi snakket om forskjellige folkeslag. Og akkurat slik ikke alle nordmenn er kalde og avvisende, så er det ikke alle engelskmenn som kaster brusbokser i hodet ditt. Men noen gjorde det når jeg var der og jeg syntes dermed det ville være morsomt å nevne.

Bortsett fra det så synes jeg du skal roe deg litt ned. Jeg tror du vil passe bra i USA, jeg.

Gjest selvstendig
Skrevet

Min løsning er å være NAF-medlem, jeg ringer og de stiller opp.

Vi kan ikke forvente at folk skal risikere å ødelegge bilen sin fordi vi kjører rundt i gamle vrak.

Jeg har forresten stor bil med 4-hjuls drift, men jeg tilbyr meg aldri å trekke folk opp av grøfta når de har kjørt seg fast.

amerikafareren
Skrevet

Hm... Du har litt problemer med å skjønne en spøk, har du ikke? Men la meg gi det inn med teskje... Jeg mente ikke at _alle_ engelskmenn kaster brusbokser. Det var en spøk, en overdrivelse osv. Vi snakket om forskjellige folkeslag. Og akkurat slik ikke alle nordmenn er kalde og avvisende, så er det ikke alle engelskmenn som kaster brusbokser i hodet ditt. Men noen gjorde det når jeg var der og jeg syntes dermed det ville være morsomt å nevne.

Bortsett fra det så synes jeg du skal roe deg litt ned. Jeg tror du vil passe bra i USA, jeg.

Jeg er ganske rolig;) Når jeg skrev at nordmenn er kalde så referer jeg til hvordan andre ser oss norske folk utenifra. Jeg snakker ikke om individer og det er utenfor emnet å si at ikke alle er det. Sammenligningen med at nordmenn er kalde og englendere kaster brusbokser er helt feil. Om jeg passer i USA kan vel ingen doler uttale seg om. Jeg har aldri sagt noe annet enn at jeg gleder meg til å dra dit, og se på reaksjonene;) Ganske morsomt egentlig;)

Skrevet

Pause og pause....jeg tror en smule selvinnsikt kanskje hadde vært mer på sin plass.

Skrevet

Hvem skulle jeg ringt? Prøver du å forsvare det norske samfunnet eller være morsom?

Ja, jeg forsvarer den norske levemåten. I forhold til USA, burde det være relativt åpenbare grunner til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...