Gå til innhold

Onsdager er jo totalt meningsløse ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten Lost!!

Kan noen fortelle meg når det starter igjen???

Amber!?!?!?!

Fortsetter under...

Skrevet

Forresten jeg fant det selv... Leste bare ike alt på TVNorge sine sider..

1 MARS!?!?!?!??!???!

Skrevet

Jeg har aldri vært av den tålmodige typen, vi henter ned. Så første nyepisoden i kveld, hos oss er torsdag LOST-dag ;)

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skaff deg:

Sopranos.

The Shield.

Deadwood.

(Carnivale har jeg ikke begynt å se ennå, men den skal visstnok også være knallbra).

De tre første kan jeg i hvert fall gå god for, og de vil vise deg hvordan gode serier skal lages.

Du kommer til å synes Lost suger etter å ha sett dem.

Skrevet

Skaff deg:

Sopranos.

The Shield.

Deadwood.

(Carnivale har jeg ikke begynt å se ennå, men den skal visstnok også være knallbra).

De tre første kan jeg i hvert fall gå god for, og de vil vise deg hvordan gode serier skal lages.

*applaus*

Jeg begynte å tro jeg var den eneste som synes "Lost" er en dårlig serie.

ShitDiddelyDo
Skrevet

*applaus*

Lost ER en dårlig serie.

Dårlig skuespill og latterlig plott som drar seg ut fordi serien selger og derfor ikke kan ende.

Men er man vant med onsdagsfilmen på tvn stiller man ikke høye krav. :)

Gjest blomsterløk
Skrevet

*applaus*

Nei, du er ikke alene om å synes det.

Skrevet

Lost ER en dårlig serie.

Dårlig skuespill og latterlig plott som drar seg ut fordi serien selger og derfor ikke kan ende.

Men er man vant med onsdagsfilmen på tvn stiller man ikke høye krav. :)

Hehe.

Jeg så de fire første episodene av "Lost", mens jeg skrek til tven: "Jammen si hva i all verden dette handler om!". Så rev jeg meg løs. Ut i fra snakket her inne, så vet man fremdeles ikke mye mer. Godt at jeg ikke ble lurt til kaste bort mer tid.

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe.

Jeg så de fire første episodene av "Lost", mens jeg skrek til tven: "Jammen si hva i all verden dette handler om!". Så rev jeg meg løs. Ut i fra snakket her inne, så vet man fremdeles ikke mye mer. Godt at jeg ikke ble lurt til kaste bort mer tid.

Det er enkelt å se om en tv-serie er god eller ikke.

Den enkleste måten å se det på, og det er en metode som aldri slår feil og som du avslører i løpet av 3 minutter, er at 90 % av skuespillerne har fått rollene fordi de er svært pene.

Den metoden slår aldri feil.

Ellers har du kjedelig regi, og disse cliffhangerne som hele tiden skal tvinge folk til å se neste episode for å få svarene som drøyer, og drøyer og ikke kommer før det ikke lenger er mer penger å tjene på å lage serien.

Men gjengen bak Lost har vært gode til å markedsføre seg selv. Det er dog det eneste de har vært gode til.

Gode serier markedsfører seg selv.

Skrevet

*applaus*

Jeg så den første episoden og syntes det var så ekkelt at jeg ikke orket se mer.

Og etter det jeg har sett klipp fra og lest om her inne så har jeg ikke gått glipp av stort. Holder ikke hele serien på å rote seg bort på grunn av at manusforfatterne i bunn og grunn har kommet totalt ut på viddene nå?

Skrevet

*applaus*

Jeg vil ikke si den er dårlig, men hovedproblemet med denne (og mange andre serier) er at det blir sånn evighetsgreie.

Hvem gidder se på et mysterie som aldri løser seg, men tynnes ut med fler og fler timer diddeldaddel.

Skrevet

Men du vet at det er torsdag i dag, ikkesant? ;)

He he.. jada,, eller dvs. idag er det fredag ;-)

Skrevet

Skaff deg:

Sopranos.

The Shield.

Deadwood.

Ok, jeg skal ta tipset ditt til etterretning. MEN Lost er en OK serie, (dog må jeg vel kunne si at det finnes bedre, men hittil er det IKKE noe bra på TV på onsdager) . Dessuten kan jo ingen erstatte Sawyer, he he..

Skrevet

Ok, jeg skal ta tipset ditt til etterretning. MEN Lost er en OK serie, (dog må jeg vel kunne si at det finnes bedre, men hittil er det IKKE noe bra på TV på onsdager) . Dessuten kan jo ingen erstatte Sawyer, he he..

Sawyer er snacksy :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...