Gå til innhold

Lønn Trondheimkommune

Anbefalte innlegg

Gjest trøndra
Skrevet

Hvordan regner man ut lønn der? Den lønn vi får 12 januar er fra 15 november til 15 desember eller fra 1 desember til 31 desember?

Fortsetter under...

Skrevet

Du får lønn for inneværende mnd om du er fast ansatt i alle fall. Altså delvis på etterskudd / delvis på forskudd. :o)

Gjest trøndra
Skrevet
  Lillemus skrev (På 12.1.2006 den 21.59):

Du får lønn for inneværende mnd om du er fast ansatt i alle fall. Altså delvis på etterskudd / delvis på forskudd. :o)

Så den lønna jeg fikk den 12 januar er for hele januar mnd?.Jeg trodde vi lå på etterskudd

Gjest trøndra
Skrevet
  Lillemus skrev (På 12.1.2006 den 21.59):

Så vist jeg jobber masse ekstra vakter fra i dag og ut mnd her,får jeg det da på lønna i februar?.Blir forvirra av det her

Gjest Calóni
Skrevet
  trøndra skrev (På 12.1.2006 den 22.51):

Så vist jeg jobber masse ekstra vakter fra i dag og ut mnd her,får jeg det da på lønna i februar?.Blir forvirra av det her

Fastlønna får du på forskudd/etterskudd, som Lillemus sier.

Ekstravaktene får du lønn for som dette:

Arbeidsperioden 16. januar til 15. februar får du lønn for den 12. mars.

Arbeidsperioden 16. februar til 15. mars får du lønn for den 12. april.

And so on, and so on :)

Men egne regler gjelder før jul, ettersom de vil ha mest mulig over på fjorårets budsjett. Dermed er det ekstra lønnsutbetaling rundt 20. desember, og der er alle vakter t.o.m. 31. desember tatt med. Dermed kan lønna 12. januar bli liten for de som kun går på ekstravakter.

Annonse

Skrevet
  trøndra skrev (På 12.1.2006 den 22.51):

Timesvikarer eller timesbetalte får det med all sannsynlighet etterskuddsvis ja, hvordan skulle de ellers regnet ut hvor mange timer de har jobbet?

Jeg er fast ansatt og den lønna jeg fikk i går er for januar mnd.

Gjest trøndra
Skrevet
  Lillemus skrev (På 13.1.2006 den 6.11):

Timesvikarer eller timesbetalte får det med all sannsynlighet etterskuddsvis ja, hvordan skulle de ellers regnet ut hvor mange timer de har jobbet?

Jeg er fast ansatt og den lønna jeg fikk i går er for januar mnd.

jeg er 50% fast annsatt.Resten jeg jobber er ekstra vakter.Hvordan blir det da?.Sorry at jeg maser men jeg forstår ikke det

Skrevet

Lønnen du fikk nå den 12. januar, var fra rundt den 10. til 15. desember. Februarlønna er regnet ut fra 16.desember til og med 15.januar.

Skrevet
  trøndra skrev (På 13.1.2006 den 10.03):

jeg er 50% fast annsatt.Resten jeg jobber er ekstra vakter.Hvordan blir det da?.Sorry at jeg maser men jeg forstår ikke det

Jeg er også rundt 50% ansatt. Det jeg jobber ut over dette, skrives opp på timelisten. Det du jobber mellom den 16.januar og 15.februar, får du utbetalt på lønningen i mars.

Skrevet
  trøndra skrev (På 12.1.2006 den 22.48):

Så den lønna jeg fikk den 12 januar er for hele januar mnd?.Jeg trodde vi lå på etterskudd

HoLønna som kom nå på januar var for noen få av dagene før jul. Egentlig skal man ikke ha lønn i januar, siden den blir utbetalt på forskudd den 20.desember, men kommunen har visst et eget system på dette slik at man ikke skal gå helt blakk på nyåret :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...