Gå til innhold

Svar til meg-funksjonen

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Andre som har problemer med den?

Jeg har hatt det et par ganger nå. Nå får jeg svarene til Togli.. Føler at jeg sniker i andres privatliv.. Unnskyld, Togli =)

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, fyyy :-)

Jeg må nesten melde meg på denne tråden jeg også, siden jeg her forleden fikk en annens svar-til-meg tråd. Vet ikke hvem den tilhørte. Turde ikke sjekke det opp ;-)

Har sagt fra til Webmaster, men han/hun er visst ikke tilstedeværende. Dette er jo et problem som bør ryddes opp i rimelig kjapt!

Så nå vet flere dolere at det ikke bare er hos deg en slik feil har oppstått...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, fyyy :-)

Jeg må nesten melde meg på denne tråden jeg også, siden jeg her forleden fikk en annens svar-til-meg tråd. Vet ikke hvem den tilhørte. Turde ikke sjekke det opp ;-)

Har sagt fra til Webmaster, men han/hun er visst ikke tilstedeværende. Dette er jo et problem som bør ryddes opp i rimelig kjapt!

Så nå vet flere dolere at det ikke bare er hos deg en slik feil har oppstått...

Kanskje du får mine? Sjekk =)

Skrevet

Kanskje du får mine? Sjekk =)

Nei, det ser helt normalt ut her..

Den dagen jeg fikk en annens liste varte det hele kvelden. Neste morgen var alt som normalt igjen...

Jeg vet at også Dorthe har opplevd det samme.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, det ser helt normalt ut her..

Den dagen jeg fikk en annens liste varte det hele kvelden. Neste morgen var alt som normalt igjen...

Jeg vet at også Dorthe har opplevd det samme.

Jeg prøvde å logge meg av og på. Det hjelper ikke.

Irriterende, føler meg helt hemmet :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det her er jo en skremmende feil, og egentlig burde administrasjonen stenge dol fram til de har ordnet opp i det her.

Tenk om noen med et kjent og kjært nick, en person mange kjenner, skriver under et annet nick f.eks. på forum for overgrep?

Det er svært alvorlig hvis denne personenes svar plutselig dukker opp hos meg, og at jeg da ser at f.eks. du sliter med personlige ting du ikke vil at noen andre skal vite om.

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det her er jo en skremmende feil, og egentlig burde administrasjonen stenge dol fram til de har ordnet opp i det her.

Tenk om noen med et kjent og kjært nick, en person mange kjenner, skriver under et annet nick f.eks. på forum for overgrep?

Det er svært alvorlig hvis denne personenes svar plutselig dukker opp hos meg, og at jeg da ser at f.eks. du sliter med personlige ting du ikke vil at noen andre skal vite om.

Ja, akkurat..

Jeg tror jeg sender en mail til Webmaster..

Skrevet

Ja, akkurat..

Jeg tror jeg sender en mail til Webmaster..

Sikkert lurt å sende en mail, ja. Jeg skrev inn på wmbmasterforum og sa ifra, men ser ikke ut som han/hun har lest der...

Skrevet

Jeg prøvde å logge meg av og på. Det hjelper ikke.

Irriterende, føler meg helt hemmet :)

Det samme gjorde jeg også, men det var kun en god natts søvn som hjalp ;-)

Skikkelig irriterende å ikke kunne lese svarene sine! Fikk nesten mareritt om natta, jo.. hehe

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sikkert lurt å sende en mail, ja. Jeg skrev inn på wmbmasterforum og sa ifra, men ser ikke ut som han/hun har lest der...

Ahh..jeg trodde du og hadde sendt mail. Men nå er iallfall det gjort :)

Skrevet

Ahh..jeg trodde du og hadde sendt mail. Men nå er iallfall det gjort :)

Godt :-)

(Tipper det er mange som skjelver i buksene nå.. stakkars..)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det samme gjorde jeg også, men det var kun en god natts søvn som hjalp ;-)

Skikkelig irriterende å ikke kunne lese svarene sine! Fikk nesten mareritt om natta, jo.. hehe

He he..ja jeg gurer meg til natten nå.. Kommer til å ligge å vri meg i mange timer i frustrasjon! ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Godt :-)

(Tipper det er mange som skjelver i buksene nå.. stakkars..)

Uff, ja... Jeg føler med de

Annonse

Skrevet

He he..ja jeg gurer meg til natten nå.. Kommer til å ligge å vri meg i mange timer i frustrasjon! ;)

He he :-)

Gjest Elizbeth
Skrevet

shit!!

hva om andre leser mine svar. Jeg får være forsiktig med å legge inn innlegg under anonyme nick før jeg vet at dette er ordet

Gjest M.Angelica
Skrevet

shit!!

hva om andre leser mine svar. Jeg får være forsiktig med å legge inn innlegg under anonyme nick før jeg vet at dette er ordet

Ja.. jeg har sendt mail til webmaster, men har ikke fått noe svar :/

Skrevet

Det har jeg også opplevd en gang, og det ble til og med krangel ut av det, fordi jeg forsvarte en annen doler som hevdet det samme.

Skrevet

Det har jeg også opplevd en gang, og det ble til og med krangel ut av det, fordi jeg forsvarte en annen doler som hevdet det samme.

Jeg var sikkert med og krangla da! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..Typisk dol, kan man si :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...