Gjest frekkasene Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 I vår bryllupsinvitasjon har vi tenkt å ha en egen setning der det sår: Ønsker for brudeparet: Se hjemmeside..... Vi legger altså ved en egen hjemeside vi har i fht bryllupet, med infor om mange ting. Men er det litt frekt? Selv ville jeg jo syntes det var praktisk, da... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg vil si praktisk. Var i bryllup i sommer og hadde ingen aning hva de ønsket seg.. =) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Kjempelurt det :-) Vordende brudepar legger jo også ofte ut ønskelister i diverse butikker. Dette blir omtrent på samme måten. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Jeg ville tenkt at det var praktisk, ja. Ikke frekt. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Vet ikke om jeg ville skrevet "se ønskeliste på våre nettsider", men kanskje heller "se mer om vår bryllupsplanlegging på http://osv). Vi skrev for øvrig ikke noe om ønskeliste i invitasjonen, men oppga telefonnumre til våre foreldre og toastmaster, som satt med ønskelister, som de kunne sende ut eller lese opp for folk som ønsket det. Vi er ikke så fryktelig formelle, så vi hadde muntlig svar på bryllupsinvitasjonen, altså hvor våre foreldre tok i mot svarene, så da passet det fint at de også kunne formidle gaveønsker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Vet ikke om jeg ville skrevet "se ønskeliste på våre nettsider", men kanskje heller "se mer om vår bryllupsplanlegging på http://osv). Vi skrev for øvrig ikke noe om ønskeliste i invitasjonen, men oppga telefonnumre til våre foreldre og toastmaster, som satt med ønskelister, som de kunne sende ut eller lese opp for folk som ønsket det. Vi er ikke så fryktelig formelle, så vi hadde muntlig svar på bryllupsinvitasjonen, altså hvor våre foreldre tok i mot svarene, så da passet det fint at de også kunne formidle gaveønsker. Hadde du giddet sjekke nettsidene om parets bryllupsplanlegging? Ikke jeg. Så jeg hadde klart foretrukket en mer direkte "vi ønsker oss på nettsiden..." 0 Siter
Gemini Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hadde du giddet sjekke nettsidene om parets bryllupsplanlegging? Ikke jeg. Så jeg hadde klart foretrukket en mer direkte "vi ønsker oss på nettsiden..." Selvsagt hadde jeg giddet å sjekke nettsiden :-) Selv om det ikke hadde stått noen tekst, kun nettsidens adresse, så hadde jeg sjekket den. Men jeg skjønner at ikke alle er som meg... hehe 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Ikke noe frekkere enn å legge ut ønskeliste i butikker, noe som er svært vanlig. Jeg synes det er praktisk, jeg. Man slipper å gruble på hva man skal finne på i gave. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Selvsagt hadde jeg giddet å sjekke nettsiden :-) Selv om det ikke hadde stått noen tekst, kun nettsidens adresse, så hadde jeg sjekket den. Men jeg skjønner at ikke alle er som meg... hehe Jeg hadde nok også giddet å sjekke nettsiden, om ikke annet fordi jeg er nysgjerrig.. For øvrig syns jeg en slik opplysning om at ønskene befinner seg på 'følgende adresse' er smart og "diskret", det ser nok noe mer "tacky" ut om det er listet opp konkrete ønsker... Telefonnumre er også smart.. 0 Siter
KaVa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Slik gjorde vi det: En "offisiell" invitasjon, der kun det formelle var skrevet. Vedlagt la vi et skriv med praktiske opplysninger, som hvordan lettest komme seg til stedet vi giftet oss, overnattingsforslag (inkl. avtalt pris med et overnattingssted), kart over området, all kontaktinformasjon på oss og informasjon om hvordan de kunne finne ønskelista vår (vi var registrert i to butikker + at svigermor hadde ei liste over "annet") mvh 0 Siter
cecily Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg lurte svært på dette, da vi skulle sende ut invitasjoner. Jeg hørte med flere folk hva de syntes, både kollegaer over førti og egne venninner + mamma. Alle mente det kun var veldig praktisk. Jeg sendte derfor ut en formell invitasjon og så et informasjonsark om ting og tang de trenge å vite om parkering, veianvisning etc og la til på slutten av arket kort at ønskelister var lagt ut på den og den butikkjeden. Ikke alle skjønte hva dette var, men hadde spurt andre som visste, og alle som kom i bryllupet hadde faktisk kjøpt noe fra ønskelistene våre. Helt fantastisk praktisk og jeg tror ikke at noen syntes det var frekt, man går ikke i bryllup uten å gi gave, ikke sant, det vet jo alle. 0 Siter
Gjest citti Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hvis du skriver i innbydelsen noe slikt som 'for andre ting du måtte lure på i forbindelse med bryllupet vårt, se http.....' DA vil jo alle skjønne at der ligger det også gaveønsker, samt som andre foreslo veibeskrivelse, overnattingsforslag osv. 0 Siter
fresja Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg ville satt pris på om brudeparet hadde en ønskeliste, for jeg synes alltid det er så vanskelig å vite hva en skal kjøpe. Her i kommunen pleier brudeparene ha en liste på Til-Bords butikken. Ekspeditørene krysser av på listen etter hvert som vi kjøper noe, så brudeparet ikke ender opp med 100 kniver. Ønskelistene kan også hentes opp i andre butikker i samme kjede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.