Gå til innhold

fra mp3spiller til sjokolade...

Anbefalte innlegg

Gjest batteri
Skrevet

Nå som jeg faktisk hadde vendt meg til tanken på at i 2006 skulle jeg falle minst mulig for alle sjokoladelignende fristelser, så kommer selvfølgelig foreldrene mine hjem fra syden med kofferter fullstappa med nettopp dette.... og når de plasserer det på bordet fremfor meg og sier "værsågod" er jeg ikke av typen som er høflig nok til å si "nei takk", selv om jeg ikke som som vane å være overnaturlig høflig mot foreldrene mine...

..så nå har jeg spist godt over 400 g sjokolade på knapt to døgn, bare for å bli kvitt det, slik at det ikke ligger der og frister utover uka...(er nemlig ikke slik at jeg er sterk nok til å holde meg kun til lørdager, så lenge jeg vet sjokoladen ligger der..)

En stor toblerone er faktisk ikke så vanskelig å få i seg når en først kommer inn i det(hva nå enn det skal bety..) Og det verste av alt er at jeg ikke ble kvalm heller.... Men, så er jeg hvertfall kvitt det..var ikke det lurt da?Istedet for å bryte ned kroppen litt etter litt utover de neste 14 dagene, kunne jeg vel like gjerne gjøre det på en to tre, slik at den heller kan bruke de neste dagene på å hente seg inn igjen, så er den frisk og fin igjen til ny "bli sunn start" etter helga...(for i helga blir det vel enda mer gumling...)

Så nå, NÅ er jeg ferdig med julesnacksnamnam gumlinga, og skal heretter ikke komme med flere dumme unnskyldinger for å spise noe som helst som jeg vet jeg ikke bør.

Men så har vi(jeg..)jo ett annet problem: Jeg fryser! Og når kroppen fryser kommer den automatisk over på tanken på å få noe godt og varmt i seg! Men kresen som den er så er den ikke særlig begeistret for verken te eller kaffe..så hva annet enn kakao skal jeg fore den med i disse kalde vintermånedene???

Hmf.Kanskje tåpelige unnskyldninger, men vi lever i ett kaldt land.

Hvorfor ble sjokoladen oppfunnet anyway...

Hvorfor gadd du i det hele tatt lese dette våset? Kjenner deg igjen kanskje? Hva nå enn det var som fikk deg til å fortsette, takk for oppmerksomheten.

*Rap*

Skrevet av en som burde vært i sengs for lengst...men som holder seg oppe i tro om at hun forbrenner flere kalorier ved å sitte å taste på tastaturet enn å ligge stile i en seng.

Skrevet

Sjokolade ble faktisk foreskrevet på resept og solgt kun på apotek som medisin til å begynne med! :o)

Skrevet

Kjenner meg igjen..:)

Jeg klarer heller ikke sjokolade ligge.

Jeg hadde forresten med 2 marsipangriser m/ sjokolade trekk til kjæresten min forrige helg. Men vi dro bort, så vi fikk ikke spist de.

Da jeg kom igjen i går, lå begge grisene der ennå!! Jeg fatter bare ikke hvordan det går an!!:)) Å ha 2 marsipangriser m/ sjokko, og klare å la de ligge der dag etter dag...

Hmmm, jeg fatter det bare ikke...? Men nå skal de få ben å gå på..*slurp*

Skrevet

jeg syns 400g på to dager hørtes fint ut jeg... jeg spiser 5 store melkesjokoladeplater i uka jeg... det er bra for kroppen!! inbiller jeg meg hvertfall.. det er jo ikkeno merkbar forskjell på den hvertfall..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...