marianordrum Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei!! For 3-2,5 år siden hadde jeg anoreksi. Det kom veldig brått og etter ca 1 år hvor det gikk nedover og nedover begynte jeg litke brått å spise igjen. (Forstyrrelsen var situasjonsbetinga. Før det (før jeg var 16) hadde jeg mensen regelmessig men jeg hadde den bare en gang det året, i begynnelsen. Først så tenkte jeg lite på det for mamma hadde sagt den kunne bli forstyrra ved klima endringer, kost skifte osv. I forkant tenkte vi selvsagt ikke jeg skulle bli syk, men det kunne bli endringer sa ho. Når jeg kom hjem og begynte å spise fikk jeg den ikke igjen før et år etter. Nå har den bare kommet og gått et års tid. Kommer ikke på 3-4 måneder, så kommer den et par ganger. Jeg blør lite nå, før blødde jeg ganske kraftig. Nå har jeg utflod hele tida istedenfor. Det går opp og ned med kostholdet... I forifjor var jeg hjemme og spistet etter et kosthold, i fjor var jeg borte, nå igjen er jeg i USA... Maten forandres hele tida. Jeg var veldig aktiv for 2 år siden, så ble jeg mindre og mindre aktiv. Nå har det vært 3 måneders stillesitting, og så begynte jeg å trene igjen for noen uker sida... Opp og ned for kroppen hele tida... I det siste har jeg tenkt på om dette kanskje er farlig, om jeg evnt. blir/har blitt steril osv. Er litt redd, men også redd for gynekologisk undersøkelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/213922-uregelmessig-mens-i-25-%C3%A5r-etter-anoreksi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.