Gå til innhold

Spritgele

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har fått i oppdrag å lage spritgele, men har ikke gjort det før. Noen som har peiling på hvordan man gjør det, og hvilke mengder væske man bruker?

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lille fisk

9

• fisken78

6

• villee

5

• amber sun

3

Gjest M.Angelica, spritgelemesteren
Skrevet

Jeg bruker å ha 4 dl vann og 1 dl sprit =)

Kan sikkert ha det sterkere, men lett at gelen ikke stivner og man får en sterk spritsmak av den =)

Jeg koker opp vannet, lar det kjøle seg litt. Har i sprit og puler og rører i vei! La det så i kjøleskapet over natta..

NAM NAM :D

Skrevet

Kan sikkert ha det sterkere, men lett at gelen ikke stivner og man får en sterk spritsmak av den =)

Jeg koker opp vannet, lar det kjøle seg litt. Har i sprit og puler og rører i vei! La det så i kjøleskapet over natta..

"Har i sprit og puler og rører i vei!"

LOL!!!

Skrevet

LOL!!!

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

M.Angelica, da!

LOL

Her kommer mine skitne tanker frem ja :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

LOL!!!

He he he he..

Du skjønner, det er gjevt å lage gele med meg! ;)

Skrevet

*latterkrampe i en bedrift med ekko - alene - alle har tatt helga -skvatt av egene latter her*

Skrevet

Puler og rører i vei? hahaha M.A.!

*ler meg ihjel*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Puler og rører i vei? hahaha M.A.!

*ler meg ihjel*

Bare gled deg til freddan du :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

*latterkrampe i en bedrift med ekko - alene - alle har tatt helga -skvatt av egene latter her*

He he..måtte le litt av meg selv og der.. :D

Annonse

Skrevet

Bare gled deg til freddan du :P

hohoho ja! Da skal jeg lage spritgele og ha med ja, får se hva det blir av det ;-P

Kommer begge eller du?

:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

hohoho ja! Da skal jeg lage spritgele og ha med ja, får se hva det blir av det ;-P

Kommer begge eller du?

:-)

Begge tror jeg.. Han ville iallfal bli med når jeg sa jeg kunne dra alene :P

Skrevet

Begge tror jeg.. Han ville iallfal bli med når jeg sa jeg kunne dra alene :P

hehe fine. *s*

Skrevet

Hehe :P Bruker du 40% sprit eller svakere? Og i små porsjonsboller eller en stor? Nå fikk jeg også lyst til å prøve dette :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe :P Bruker du 40% sprit eller svakere? Og i små porsjonsboller eller en stor? Nå fikk jeg også lyst til å prøve dette :)

jeg bruker vanlig sprit 37% eller hva det nå enn er :)

Har brukt å hatt litt i plastbeger, når det har stivnet så har jeg hatt i vaniljesaus. Fiks ferdig persjoner til gjestene :D

Skrevet

hehe.. dette fikk jeg lyst til og.. hvor får man tak i en å pule på litt kort tid?? kjøpes de i butikken?? tror ikke de har det på Kiwi.

Gjest M.Angelica
Skrevet

hehe.. dette fikk jeg lyst til og.. hvor får man tak i en å pule på litt kort tid?? kjøpes de i butikken?? tror ikke de har det på Kiwi.

Jeg tror du finner en ute på byen! På lørdager bruker de ofte å være på tibud ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...