Gå til innhold

Spritgele

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror du finner en ute på byen! På lørdager bruker de ofte å være på tibud ;)

hehe... har merka det... men orka ikke det i dag... de har så dårlig holdbarhetsdato de på byn... De går ut på dato ca. kl 4 samme natt som man "kjøper" de.

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lille fisk

9

• fisken78

6

• villee

5

• amber sun

3

Gjest M.Angelica
Skrevet

hehe... har merka det... men orka ikke det i dag... de har så dårlig holdbarhetsdato de på byn... De går ut på dato ca. kl 4 samme natt som man "kjøper" de.

He he =)

Kanskje du kan bestille en over Internett? ;)

Skrevet

blir nesten fornærmet her.....

kjenner meg ikke igjen her , kanskje for at jeg ikke er å se på byen så ofte......?

Skrevet

blir nesten fornærmet her.....

kjenner meg ikke igjen her , kanskje for at jeg ikke er å se på byen så ofte......?

du er kanskje av den typen som kan bestilles på internett?? Har de lengre holdbarhet?

men på qxl og finn er det en del som ikke sender det de har solgt da.. bare gråstein.. så vvet ikke helt om jeg tør det..

Gjest M.Angelica
Skrevet

du er kanskje av den typen som kan bestilles på internett?? Har de lengre holdbarhet?

men på qxl og finn er det en del som ikke sender det de har solgt da.. bare gråstein.. så vvet ikke helt om jeg tør det..

Dere to kan jo kobles!

Ser ut som dere har samme int (fisk ;)

:D

Skrevet

He he =)

Kanskje du kan bestille en over Internett? ;)

har hørt at nattbussen også har et lite utvalg da.. ikke så stort som byn, men det er da verdt en sjans kanskje??

Annonse

Skrevet

Dere to kan jo kobles!

Ser ut som dere har samme int (fisk ;)

:D

hehe!! god ide!!

Skrevet

he he ja du får sagt det, ja jeg har lenger holdbarhet. vet ikke helt om jeg vil bli solgt på internett heller jeg...

Skrevet

hehe!! god ide!!

har jeg lov til å komme med innspill, før jeg blir koblet...eller er jeg umyndigjort :o)

Skrevet

he he ja du får sagt det, ja jeg har lenger holdbarhet. vet ikke helt om jeg vil bli solgt på internett heller jeg...

f*en heller... det skipet har gått... få søke på finn.no da...

hvilket søkeord skal jeg bruke tro??

mann med god holdbarhetsdato??

pent brukt mann??

noen andre forslag?

Skrevet

har jeg lov til å komme med innspill, før jeg blir koblet...eller er jeg umyndigjort :o)

umyndiggjort stemmer jeg for!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så klart du ikke kan få si noe! hehe.. Da blir det jo ikke noe gøy ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

har hørt at nattbussen også har et lite utvalg da.. ikke så stort som byn, men det er da verdt en sjans kanskje??

Jaa.. god ide.. Eller kanskje taxikøa? :)

Annonse

Skrevet

umyndiggjort stemmer jeg for!!

sikker på at jeg er noe å samle på da??? faen ta den tråløse musa, den streika. må kjøpe meg ny...har glemt ka æ skull skriv på grunn av overnevnte....

Skrevet

sikker på at jeg er noe å samle på da??? faen ta den tråløse musa, den streika. må kjøpe meg ny...har glemt ka æ skull skriv på grunn av overnevnte....

hehe... leste nettopp et innlegg om sex, så jeg tenkte litt i andre baner når du sa at du måtte kjøpe ny mus... jaja

nei, det vet man jo ikke før det er for sent som regel... om man er noe å samle på assa...

Gjest M.Angelica
Skrevet

hehe... leste nettopp et innlegg om sex, så jeg tenkte litt i andre baner når du sa at du måtte kjøpe ny mus... jaja

nei, det vet man jo ikke før det er for sent som regel... om man er noe å samle på assa...

De finnes nok på nettet de og ;)

Skrevet

De finnes nok på nettet de og ;)

hehe.... det gjør de nok!

Skrevet

assa??? du har vel rett i det, men æ har iallefall ikke gått ut på dato enda...den va ment for å miss tolkes, men det med musa va sant... takler ikke musepekeren på min bærbare pc...

Skrevet

hehe.... det gjør de nok!

den e herved bestilt.Den tråløse altså...

Skrevet

Jeg bruker å ha 4 dl vann og 1 dl sprit =)

Kan sikkert ha det sterkere, men lett at gelen ikke stivner og man får en sterk spritsmak av den =)

Jeg koker opp vannet, lar det kjøle seg litt. Har i sprit og puler og rører i vei! La det så i kjøleskapet over natta..

NAM NAM :D

Et spm til jeg :) Er den veldig sterk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...