Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

SV ser Israel boikotten som en klar fordel ;)

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/01/13/454662.html

Dårlig PR kan også være god PR.

he-he....ja - slik kan man også forsøke å tolke det:-)

Selv ser jeg på det utspillet som noe panisk, men forståelig. For hva annet kan de si?

Et parti som endelig klarer å få store medieoverskrifter og mye omtale om de ting de brenner for er sikkert veldig fornøyd med det.

Men de velger bevisst å ikke kommentere at svært mange av deres velgere tydligvis ikke er enige i den politikken de nå får vist at de faktisk fører, og at det igjen medfører at de etterhvert igjen blir et veldig lite parti som snart vil miste den makten de nå har.

Opp som en løve - ned som en fell:-)

Skrevet

"Skjæveland sier boikottsaken har demonstrert måten SV skal arbeide på framover."

Strålende. Sånn er det man jobber for at finansministeren skal bli tatt på alvor. Jeg er kjempeimponert. Not.

Ikke skyld på meg, jeg har aldri stemt noe som kan være i nærheten av det nissepartiet der.

Skrevet

he-he....ja - slik kan man også forsøke å tolke det:-)

Selv ser jeg på det utspillet som noe panisk, men forståelig. For hva annet kan de si?

Et parti som endelig klarer å få store medieoverskrifter og mye omtale om de ting de brenner for er sikkert veldig fornøyd med det.

Men de velger bevisst å ikke kommentere at svært mange av deres velgere tydligvis ikke er enige i den politikken de nå får vist at de faktisk fører, og at det igjen medfører at de etterhvert igjen blir et veldig lite parti som snart vil miste den makten de nå har.

Opp som en løve - ned som en fell:-)

;)

Høyre forsøker alt det de kan nå for å få FrP med seg på laget. Og de som alltid har hevdet at et samarbeid, aldri vil komme på tale.

Antar at H står bak mye av den dårlige omtalen SV har fått i det siste. Igjen har vi bruken av media som virkemiddel. Høyre er et pengesterkt parti, og de bruker alle virkemidler for alt det er verdt.

Jeg holder meg heller til de røde enn de blå når det er snakk om å gå til valg. Fordi jeg syns det sammenfaller med mine verdier å heller telle på kvaliteteter i stedet for kvantiteter.

Jeg vet ikke hvilke undersøkelser de legger til grunn for at mange av deres velgere, ikke skulle være ening i deres politikk. En som stemmer H, er vel ikke nødvendigvis enig i ett og alt i deres politikk heller.

Og som en klok DOL`er sa for ikke så lenge siden. "De har vært 3,5 mnd i Regjering. Hallo!? Hvor mye får de vist på så kort tid, og hvor mye "elendighet" viste ikke H og KrF på fire år?

Regjeringsskifte var helt greit for meg, og jeg håper de sitter perioden ut.,)

Annonse

Skrevet

"Skjæveland sier boikottsaken har demonstrert måten SV skal arbeide på framover."

Strålende. Sånn er det man jobber for at finansministeren skal bli tatt på alvor. Jeg er kjempeimponert. Not.

Ikke skyld på meg, jeg har aldri stemt noe som kan være i nærheten av det nissepartiet der.

:-)

Skrevet

hehe - det er litt av noen bilder de bruker av de folka der også - ......

Vanskelig å få bildene særlig bedre.....

he-he...var jeg stygg nå? :-)

Skrevet

hehe - det er litt av noen bilder de bruker av de folka der også - ......

Hehe, Jeg tenkte umiddelbart på bestemora til Titten Tei da jeg så det. :)

Skrevet

;)

Høyre forsøker alt det de kan nå for å få FrP med seg på laget. Og de som alltid har hevdet at et samarbeid, aldri vil komme på tale.

Antar at H står bak mye av den dårlige omtalen SV har fått i det siste. Igjen har vi bruken av media som virkemiddel. Høyre er et pengesterkt parti, og de bruker alle virkemidler for alt det er verdt.

Jeg holder meg heller til de røde enn de blå når det er snakk om å gå til valg. Fordi jeg syns det sammenfaller med mine verdier å heller telle på kvaliteteter i stedet for kvantiteter.

Jeg vet ikke hvilke undersøkelser de legger til grunn for at mange av deres velgere, ikke skulle være ening i deres politikk. En som stemmer H, er vel ikke nødvendigvis enig i ett og alt i deres politikk heller.

Og som en klok DOL`er sa for ikke så lenge siden. "De har vært 3,5 mnd i Regjering. Hallo!? Hvor mye får de vist på så kort tid, og hvor mye "elendighet" viste ikke H og KrF på fire år?

Regjeringsskifte var helt greit for meg, og jeg håper de sitter perioden ut.,)

""De har vært 3,5 mnd i Regjering. Hallo!? Hvor mye får de vist på så kort tid, og hvor mye "elendighet" viste ikke H og KrF på fire år?"

SV har på 3,5 måneder gjort mer idiotisk enn hva hele den forrige regjering klarte på 4 år.

Så det skal bli svært interessant å se hvor mye dumt de klarer å gjøre på 4 år - hvis de sitter så lenge:-)

Skrevet

Vanskelig å få bildene særlig bedre.....

he-he...var jeg stygg nå? :-)

Ja, deilig :)

Skrevet

Hehe, Jeg tenkte umiddelbart på bestemora til Titten Tei da jeg så det. :)

jeg tenkte andre ting som jeg ikke vil si på DOL :)

Skrevet

jeg tenkte andre ting som jeg ikke vil si på DOL :)

Jooooo! Si det! Si det! :)*tramper taktfast*

Annonse

fei1365380229
Skrevet

Det mest skremmende i denne artikkelen er at Frp nok en gang går fremover.

Skrevet

Jooooo! Si det! Si det! :)*tramper taktfast*

nope -det er meget upolitisk korrekt.

Skrevet

""De har vært 3,5 mnd i Regjering. Hallo!? Hvor mye får de vist på så kort tid, og hvor mye "elendighet" viste ikke H og KrF på fire år?"

SV har på 3,5 måneder gjort mer idiotisk enn hva hele den forrige regjering klarte på 4 år.

Så det skal bli svært interessant å se hvor mye dumt de klarer å gjøre på 4 år - hvis de sitter så lenge:-)

"SV har på 3,5 måneder gjort mer idiotisk enn hva hele den forrige regjering klarte på 4 år."

Det er tull, ganske enkelt fordi 3.5 mnd ikke er lang nok tid til å få gjennomført så mye - uansett hvor mye de _sier_ de vil gjøre.

".............................................."

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Da gjør da ikke noe, så lenge de forsvinner over til arbeiderpartiet.

Skrevet

"SV har på 3,5 måneder gjort mer idiotisk enn hva hele den forrige regjering klarte på 4 år."

Det er tull, ganske enkelt fordi 3.5 mnd ikke er lang nok tid til å få gjennomført så mye - uansett hvor mye de _sier_ de vil gjøre.

Åh... jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen:

I like u!;)

Skrevet

At du synes det er tull er helt greit.

Selv synes jeg helt ærlig at det ikke er tull.

Det var en del ting den forrige regjering IKKE klarte å få gjennomført.

Men personlig synes jeg ikke at de klarte å gjennomføre (og/eller vedta) så mye dumt som den nåværende (spesielt mtp SV) har klart på få måneder til nå.

Skrevet

SV har snart fått skrellet bort de fleste av de unge, naive som synes det er viktig med krig og fred og miljø og sånn.

Nå er det bare det stenhårde stalinistgjengen tilbake, og sv'ere i regjeringen Tufte skal få tøffe tider fremover, hvis de skal blidgjøre disse museumsvokterne.

Vi fryder oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...