Gå til innhold

Prest og missedommer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest olga marit
Skrevet

Jeg synes ikke det er ok. Han fremstår som en gammel kåt gris.

Forøvrig fatter jeg ikke hvordan vi i år 2006 fortsatt har slike fesjå av kvinner. Burde ikke slikt snart bli slutt på?

Skrevet

Greit nok at en del prester ønsker å vise at de ikke tilhører den konservative delen av kristen-Norge, men dette synes jeg var tåpelig. Synes også han kunne holde seg unna dette opplegget.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg synes også han burde la være...

Men han er jo en mediakonge og litt linselus - så jeg skjønner hvorfor han gjør det :)

Skrevet

Jeg syns ikke det hører noen steds hjemme at en prest deltar på noe slikt. En prest burde være mer bevisst på hva slags verdier man bør vektlegge, og burde ha vett nok til å forstå at skjønnhetsidealer for ungjenter, i form av missekonkurranser, er ikke noe man støtter opp om.

Jeg har ellers hatt sansen for Gelius, men det her likte jeg dårlig.

Annonse

Gjest amparro
Skrevet

Jeg synes ikke det er ok. Han fremstår som en gammel kåt gris.

Forøvrig fatter jeg ikke hvordan vi i år 2006 fortsatt har slike fesjå av kvinner. Burde ikke slikt snart bli slutt på?

Han burde la være! Jeg har alltid hatt sansen for han, men nå synes jeg han begynner å bli vel pr-kåt.

Han burde fronte andre ting...

Skrevet

Det "beste" var at han, da han ble spurt hvorfor han skulle være med, svarte at han var da mann, dernest var han prest. Så spurte reporteren hva han skulle se etter og det endte opp med personligheten (!) gjennom øya (!) Hallooo! ;o) D

Det er klart han burde holde seg unna sånt. For han burde være en av de som aller best vet hva mennesker sliter med og det har sikkert ikke gått ham hus forbi at drøssevis av jenter har kjempeproblemer nettopp på grunn av skjønnhetsidealer og det sterke fokus som er på jenter og kropp.

Kul fyr, dumt valg.

Skrevet

Det "beste" var at han, da han ble spurt hvorfor han skulle være med, svarte at han var da mann, dernest var han prest. Så spurte reporteren hva han skulle se etter og det endte opp med personligheten (!) gjennom øya (!) Hallooo! ;o) D

Det er klart han burde holde seg unna sånt. For han burde være en av de som aller best vet hva mennesker sliter med og det har sikkert ikke gått ham hus forbi at drøssevis av jenter har kjempeproblemer nettopp på grunn av skjønnhetsidealer og det sterke fokus som er på jenter og kropp.

Kul fyr, dumt valg.

"Kul fyr, dumt valg"

You said it. :)

Skrevet

Det var godt at han ble kalt inn på teppet og tok til fornuft! Tror kirken tjener mer på det enn om han liksom skulle være så veldig populær og være med på det showet.

Rart at innholdet i missekonkurransen ikke fikk et snev av fokus i hans opptreden på Skavlan. Rart at Gelius er så naiv at han tror han ble invitert til å være missedommer i egenskap av privatperson og ikke prest. Han snakker om "hvor stor del av døgnet skal jeg egentlig være prest?"..... Nei si det. Tror ikke missegeneralen var spesielt interessert i en anonym dommer uten spektakulære sider.

Men det var godt at han ble snakket til rette.

Skrevet

Absolutt ikke ok. Godt å se at han har trukket seg.

Det passer seg ikke. Jeg synes det at han ikke så det selv vitner om særdeles dårlig dømmekraft.

Annonse

Skrevet

Jeg synes det er greit jeg. Hvorfor skal en prest måtte være "prestete" 24 timer i døgnet?

Vi med andre yrker får lov til å gjøre andre ting på fritiden vår, hvorfor ikke en prest?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...