Gå til innhold

Ærlighet fra sin kjære...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lærer aldri.

For noen dager siden var jeg på salg sammen med min søster, og jeg fikk kjøpt meg et knallfint nytt sett: kappekjørt i ulike grønnfarger i litt tykt og forskjellig type stoff + en svart topp med grønnskjær og litt glitter på. ALtså et antrekk til festlige anledninger.

I går kjøpte jeg meg et smykke jeg har hatt lyst på lenge - sånt limegrønt glasshjerte med et litt tykt sølvkjede til.

Så i går kveld skulle jeg vise meg frem for min kjære. Vi skal i barnedåp på søndag, og jeg har lyst til å bruke det nye tøyet. Jeg gikk inn på badet, kledde på meg og tok på smykket og spankulerte ut i loftstua der min kjære satt foran dataen.

"Se da, " sa jeg." Hva synes du?"

Han så ut som om han hadde fått ei bøtte med meitemark over ansiktet.... "Er det Palestinakomitéen som kommer?" sa han. "Det der er i alle fall ikke noe festantrekk!"

Jeg ble bare så lei meg. Jeg vil jo på én måte at han skal si det han mener, samtidig så burde han jo se at jeg selv synes jeg er fin, og heller fokusere på det?!

Han vil heller ha ettersittende kjoler og skjørt på meg, og det er jo greit nok det - men ikke alltid!

Mannfolk!!!!!

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• Babette

4

• fei1365380229

4

• DarkPink

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, hvis mannen min hadde sagt noe sånt til meg, hadde jeg også blitt lei meg og sint! Det går an å si f.eks. at"Det var jo ikke helt min stil..." eller noe i den duren...

Min mann sier alltid at alt er fint han! Litt irriterende det og, nå har jeg sluttet å spørre ham, jeg spør datteren min 11 istedet, da får jeg skikkelige svar!

mvh

Gjest KariKruskakli
Skrevet

He he, han høres ut som mannen min. Ta det med godt humør og drit i hva han mener. Jeg synes antrekket hørtes kjempetøft ut.

fei1365380229
Skrevet

Mannen din har ikke fått med seg hva som er moderne akkurat nå. Dette antrekket høres ut som det går rett inn i det som faktisk er moderne nå.

Han ville vel som du sier bare se deg i en sexy, trangsittende kjole, men du får si til han at det passer ikke helt i en barnedåp.

Skrevet

Svaret hans var vel ærlig men fy så kjipt. Kjøp et moteblad å vis han at det er moderne. Det høres kjempestilig ut.

Uansett er nok gleden over nytt tøy noe svekket, og man vil helst at partneren er stolt av deg...Så hva gjør du? Inviter folk neste helg, så bruker du det da? :)

Gjest til deg...
Skrevet

Hei du,

Jeg må bare være ærlig... Jeg lo så tårene trillet her når jeg leste beskrivelsen din. Du fortalte så levende, så jeg kunne lett se for meg hele seansen..

Klarer du å se humoren i det? Skjønner han liker heltandre typer klær, men du må få ha din smak, så får han heller kommentere på em mer hensynsfull måte neste gang. Det kan du jo si til han?

Annonse

Skrevet

Ja, hvis mannen min hadde sagt noe sånt til meg, hadde jeg også blitt lei meg og sint! Det går an å si f.eks. at"Det var jo ikke helt min stil..." eller noe i den duren...

Min mann sier alltid at alt er fint han! Litt irriterende det og, nå har jeg sluttet å spørre ham, jeg spør datteren min 11 istedet, da får jeg skikkelige svar!

mvh

Husker jeg kjøpte noe annet tøy en gang (faktisk i samme butikken) for flere år siden. Da sa han noe liknende, og jeg har aldri brukt det etterpå....

Denne gangen skal jeg bruke det, for jeg synes jeg er fin i det! Har andre kjoler i andre stiler, men synes de kappeskjørtene er ganske flotte!

Skrevet

he-he....jeg forstår dere BEGGE veldig godt:-)

Ta det humoristisk, og vær glad for at du har en mann som det er lett å forstå hva mener.

For DET er noe vi menn ofte har problemer med når det gjelder dere kvinner:-)

Skrevet

Hahahaha! Palestinakomiteen! Sorry ass, men jeg ler faktisk ordentlig godt her nå. ;)

Skrevet

He he, han høres ut som mannen min. Ta det med godt humør og drit i hva han mener. Jeg synes antrekket hørtes kjempetøft ut.

Takk, det varmet. Ser for meg at du har en flott stil!

Mannen min er flink til å gi komplimenter, men det er helst når tøyet er ettersittende og han får lyst på meg... :-)

Det er ikke akkurat det jeg legger opp til i barnedåpen da!

Skrevet

Svaret hans var vel ærlig men fy så kjipt. Kjøp et moteblad å vis han at det er moderne. Det høres kjempestilig ut.

Uansett er nok gleden over nytt tøy noe svekket, og man vil helst at partneren er stolt av deg...Så hva gjør du? Inviter folk neste helg, så bruker du det da? :)

Ja, jeg skal faktisk i bursdag til ei venninne på fredag, og DA skal jeg bruke det. Får sikkert en haug med komplimenter!!!!! Og så har jeg bursdag selv om en stund, og da kan jeg bruke det :-)

Skrevet

Kvinner og menn har som oftest helt forskjellige smak på sånne ting. Så vil du gå i et antrekk DU liker, og som de fleste av kvinnene i dåpen helt sikkert også synes er flott, eller vil du komme inn i sakte film med kneboots og miniskinnskjørt, og ha en mann og kanskje et par til som syns du er rålekker...? =p

Vær glad for at han er ærlig også. De gangene han sier "darling, you look wonderful toonight", så _vet_ du at du gjør det! ;)

Skrevet

Mannen din har ikke fått med seg hva som er moderne akkurat nå. Dette antrekket høres ut som det går rett inn i det som faktisk er moderne nå.

Han ville vel som du sier bare se deg i en sexy, trangsittende kjole, men du får si til han at det passer ikke helt i en barnedåp.

Nettopp. Skal si det. For tre år siden, da jeg var på det tynneste, fikk jeg DEN lekre kjolen av ham til jul, tettsittende med skrå skjæring og bare knallfin. Brukte den et par ganger da. Så ble jeg gravid og fikk nr tre, og kjolen måtte vente i skapet. Nå passer den igjen, og jeg brukte den både på julebordet og på nyttårsaften. Og da kom han med komplimenter!

Annonse

Skrevet

Kvinner og menn har som oftest helt forskjellige smak på sånne ting. Så vil du gå i et antrekk DU liker, og som de fleste av kvinnene i dåpen helt sikkert også synes er flott, eller vil du komme inn i sakte film med kneboots og miniskinnskjørt, og ha en mann og kanskje et par til som syns du er rålekker...? =p

Vær glad for at han er ærlig også. De gangene han sier "darling, you look wonderful toonight", så _vet_ du at du gjør det! ;)

Ha, ha!!! Synes jeg ser meg i det antrekket i barnedåpen og han siklende i bakgrunnen....

Kremt... søstera mi hadde noe liknende i barnedåpen til min eldste. Men hun har moderert seg litt de siste årene :-)

Til det siste du sa: Ja, jeg vet når han mener jeg er fin. SKal fokusere på det!

Skrevet

Hei du,

Jeg må bare være ærlig... Jeg lo så tårene trillet her når jeg leste beskrivelsen din. Du fortalte så levende, så jeg kunne lett se for meg hele seansen..

Klarer du å se humoren i det? Skjønner han liker heltandre typer klær, men du må få ha din smak, så får han heller kommentere på em mer hensynsfull måte neste gang. Det kan du jo si til han?

Jeg sa til ham at jeg ble veldig lei meg. Gikk og meg. Han kom inn og sa unnskyld, men fortsatte på dataen. Vet ikke når han kom tuslende inn....

Skrevet

Hadde det vært bedre om han uengasjert hadde svart "ja da, du er så fin så" uansett hva du hadde på deg? Du hadde vel skrevet her og klaget da også.

Når man spør om noe slikt, må man også tåle et ærlig svar, mener jeg.

Skrevet

he-he....jeg forstår dere BEGGE veldig godt:-)

Ta det humoristisk, og vær glad for at du har en mann som det er lett å forstå hva mener.

For DET er noe vi menn ofte har problemer med når det gjelder dere kvinner:-)

Sant nok!

Skrevet

Hadde det vært bedre om han uengasjert hadde svart "ja da, du er så fin så" uansett hva du hadde på deg? Du hadde vel skrevet her og klaget da også.

Når man spør om noe slikt, må man også tåle et ærlig svar, mener jeg.

Ja..... men han kunne ha pakket det litt inn, synes jeg.

Jeg hadde egentlig litt på feelingen at det ikke var hans stil :-(

Gjest til deg...
Skrevet

Jeg sa til ham at jeg ble veldig lei meg. Gikk og meg. Han kom inn og sa unnskyld, men fortsatte på dataen. Vet ikke når han kom tuslende inn....

Huff jeg skjønner at det ikke var noen hyggelig opplevelse for deg, og det var ikke meningen å harselere med dine følelser. Jeg så bare komikken i historien, måten du skrev det på.

Synes han viser lite takt, tone og omsorg for deg, ved å si det på måten han gjorde.

Du fikk ihvertfall vist hva du mente om det han gjorde, og er det noe tak i han, bør han be om unnskylding på en ordentlig måte og vise deg på andre måter at han er veldig glad i deg...

Skrevet

Ha ha, jeg hadde flirt meg skakk.

Min pleier å si, når jeg er vel og vakkert ferdigkledd og sminket og klar til å gå: Skal du gå sånn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...