Gå til innhold

Ærlighet fra sin kjære...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha, ha!!! Synes jeg ser meg i det antrekket i barnedåpen og han siklende i bakgrunnen....

Kremt... søstera mi hadde noe liknende i barnedåpen til min eldste. Men hun har moderert seg litt de siste årene :-)

Til det siste du sa: Ja, jeg vet når han mener jeg er fin. SKal fokusere på det!

Uffuff.. godt hun har tatt til fornuft! =)

FIN synes han helt sikkert at du er uansett, da. Men det regner han med du vet fra før, så han kommenterer bare akkurat det antrekket.

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• Babette

4

• fei1365380229

4

• DarkPink

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huff jeg skjønner at det ikke var noen hyggelig opplevelse for deg, og det var ikke meningen å harselere med dine følelser. Jeg så bare komikken i historien, måten du skrev det på.

Synes han viser lite takt, tone og omsorg for deg, ved å si det på måten han gjorde.

Du fikk ihvertfall vist hva du mente om det han gjorde, og er det noe tak i han, bør han be om unnskylding på en ordentlig måte og vise deg på andre måter at han er veldig glad i deg...

Jeg klarer heldigvis - pga dere mine kjære DOL-venner - å se komikken i det nå!

Jeg vet jo han er glad i meg, og det viser han stadig vekk, det var bare i går jeg hadde trengt litt ekstra!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Takk, det varmet. Ser for meg at du har en flott stil!

Mannen min er flink til å gi komplimenter, men det er helst når tøyet er ettersittende og han får lyst på meg... :-)

Det er ikke akkurat det jeg legger opp til i barnedåpen da!

Han er akkurat som mannen min, høres det ut som;)

Men den kommentaren om Palestinakommiteen var jo morsom da. Jeg hadde nok begynt å le, tror jeg og så hadde jeg blåst en lang marsj i han og gått med antrekket likevel.

Akkurat en slik kommentar, er mannen min troende til komme med.

Men så viser han det til gangs om det er noe han liker også da;)

Skrevet

He he... enkelte menn liker best korte og/eller ettersittende kjoler og utringede topper. (hvilket ikke seg passer i barnedåp). Men du får ta det som et komliment at han trives best får du viser frem mer kropp ;-)

Skrevet

He he... enkelte menn liker best korte og/eller ettersittende kjoler og utringede topper. (hvilket ikke seg passer i barnedåp). Men du får ta det som et komliment at han trives best får du viser frem mer kropp ;-)

Ja, jeg får se det på den måten :-)

Humøret mitt har steget betraktelig etter å ha lest innleggene her!

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes det er unødvendig å svare sin kjære på den måten, selv om man ikke liker antrekket. Ikke bare nevner han at han ikke liker det, han er direkte sarkastisk i tillegg, hvilket er respektløst og burde være unødvendig.

Min kjære sier nesten aldri at han ikke liker det jeg går med når jeg spør. Kan være irriterende, men etterhvert kjenner jeg ham så godt at jeg skjønner hva han mener. Og tror nok absolutt jeg foretrekker at han svarer på den måten, fremfor å være spydig om han ikke helt liker stilen.

Annonse

Skrevet

Ja..... men han kunne ha pakket det litt inn, synes jeg.

Jeg hadde egentlig litt på feelingen at det ikke var hans stil :-(

Ja, han kunne nok ha pakket det inn litt bedre.

Gjest Elextra
Skrevet

Ha ha, jeg hadde flirt meg skakk.

Min pleier å si, når jeg er vel og vakkert ferdigkledd og sminket og klar til å gå: Skal du gå sånn?

Hehe, da hadde jeg blitt småirritert, om det ikke var sagt med et lite glimt i øyet.

Skrevet

Hehe, da hadde jeg blitt småirritert, om det ikke var sagt med et lite glimt i øyet.

Alt sies med gode øyne med glimt og masse humor og kjærlighet i.

Samtidig er det et faktum at han ikke har sans for min klesstil (og musikksmak). Han er den svarte rocketypen i T-skjorte, jeg er mere damete og pynta.

Men det gjør ingenting.

Skrevet

jeg er en av de mannfolka som har et svært enkelt syn på klær:

Det meste er greit nok

Av og til er det noe som "ikke ser bra ut"

Farger, hva som matcher og hva som er in (eller ut) stiller jeg meg totalt likegyldig til - da jeg uansett ikke har interesse av dette og derfor ikke kan komme med adekvate innspill ;-)

Skrevet

jeg er en av de mannfolka som har et svært enkelt syn på klær:

Det meste er greit nok

Av og til er det noe som "ikke ser bra ut"

Farger, hva som matcher og hva som er in (eller ut) stiller jeg meg totalt likegyldig til - da jeg uansett ikke har interesse av dette og derfor ikke kan komme med adekvate innspill ;-)

Tror mannen min har tre nivåer:

* Knallstilig - tettsittende - sexy

*Greit nok

*Helt bak mål.

Og han kommenterer da punkt 1 og punkt 3 :-)

Skrevet

Hehe.....ærlighet varer lengst er det noe som heter:-)

Skrevet

Tror mannen min har tre nivåer:

* Knallstilig - tettsittende - sexy

*Greit nok

*Helt bak mål.

Og han kommenterer da punkt 1 og punkt 3 :-)

Hmmm...for min del er nivå sexy stort sett ensbetydende med manko av klær da.

Menmen - er kanskje litt sær på det området ;-)

Annonse

Gjest til deg...
Skrevet

Jeg klarer heldigvis - pga dere mine kjære DOL-venner - å se komikken i det nå!

Jeg vet jo han er glad i meg, og det viser han stadig vekk, det var bare i går jeg hadde trengt litt ekstra!

Skjønner! - Godt å ha noen å lufte sånne ting med, - og å kunne være anonym er jo ekstra befriende :-)

Skrevet

Jeg kjenner meg så igjen... Og ler så jeg rister. Min mann sier helst ingen ting, for å slippe å si noe galt. Men innimellom detter det ut av ham; skal du gå sånn? Jeg har etterhvert begynt å se humoren i det, og trøster meg med at han ofte trenger min hjelp som stylist når han skal fornyes i klesveien selv. Syns antrekket høres kjempeflott ut, sol deg i glansen av alle komplimentene du sikkert får i barnedåpen:-)

Skrevet

Ja, jeg får se det på den måten :-)

Humøret mitt har steget betraktelig etter å ha lest innleggene her!

Så fint ;-)

JEG er sikker på at du er kjempestilig!!

Skrevet

Jeg kjenner meg så igjen... Og ler så jeg rister. Min mann sier helst ingen ting, for å slippe å si noe galt. Men innimellom detter det ut av ham; skal du gå sånn? Jeg har etterhvert begynt å se humoren i det, og trøster meg med at han ofte trenger min hjelp som stylist når han skal fornyes i klesveien selv. Syns antrekket høres kjempeflott ut, sol deg i glansen av alle komplimentene du sikkert får i barnedåpen:-)

Takk :-)

Mannen min HATER å gå i klesbutikker, og det blir stort sett til at jeg kjøper tøy som han prøver hjemme.

Han fikk et gavekort til jul fra mine foreldre, men det var jeg som måtte finne noe. Fant en fin genser, men den likte han ikke da han prøvde den hjemme. Tror jeg tupper ham inn i butikken selv, så får han finne noe han er fornøyd med!

Gjest tullete mannfolk
Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt klær på lenge, og så fant jeg meg en fin gul genser. Da jeg tok den på og gikk inn i stuen, kom det spontant fra mannen "har det blitt påske allerede?"

Og det før jeg spurte om hva han syntes.

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt klær på lenge, og så fant jeg meg en fin gul genser. Da jeg tok den på og gikk inn i stuen, kom det spontant fra mannen "har det blitt påske allerede?"

Akkurat sånn kunne mannen min også sagt :-(

Skrevet

Da skal du jaggu være ute etter ting du kan ta ille opp for å bli fornærmet.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...