Gjest Rusle Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Mannfolk kan si ganske mye rart når de skal være ærlige mht klær )) Synes antrekket høres fint ut og det passer da bra til dåp. 0 Siter
Gjest tullete mannfolk Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Da skal du jaggu være ute etter ting du kan ta ille opp for å bli fornærmet. "............................................" Nei, sier du det? 0 Siter
Prozak Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Nei, sier du det? Ja, jeg sier det :-) "..................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Han er bare ærlig. Intet er bedre enn det. Dessuten må du se det her fra en manns ståsted. Hadde situasjonen vært omvendt og han hadde pyntet seg i en grønne palestinajeans og cowboyhatt, så hadde han ikke blitt lei seg hvis du påpekte hvor grusom han så ut. Han er selvfølgelig klar over at han skal være forsiktig med ærlighet og jenter, men det er ikke alltid vi klarer å ha to tanker i huet på en gang, og for alt du vet hadde han allerede en tanke. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Han er bare ærlig. Intet er bedre enn det. Dessuten må du se det her fra en manns ståsted. Hadde situasjonen vært omvendt og han hadde pyntet seg i en grønne palestinajeans og cowboyhatt, så hadde han ikke blitt lei seg hvis du påpekte hvor grusom han så ut. Han er selvfølgelig klar over at han skal være forsiktig med ærlighet og jenter, men det er ikke alltid vi klarer å ha to tanker i huet på en gang, og for alt du vet hadde han allerede en tanke. Du har vel rett i det. Han satt oppslukt med dataen - trolig detaljer om bilimport... Og da er det ikke så lett å svitsje over til en festkledd frue. Biler er viktige, vet du! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Høres ut som samboeren min Jeg bruker bare å si at jeg driter i din smak og jeg bestemmer selv hvordan jeg vil gå. Han blir som oftest vant til klærne mine og synes de er fine etter hvert =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg kjenner meg så igjen... Og ler så jeg rister. Min mann sier helst ingen ting, for å slippe å si noe galt. Men innimellom detter det ut av ham; skal du gå sånn? Jeg har etterhvert begynt å se humoren i det, og trøster meg med at han ofte trenger min hjelp som stylist når han skal fornyes i klesveien selv. Syns antrekket høres kjempeflott ut, sol deg i glansen av alle komplimentene du sikkert får i barnedåpen:-) *LOL* Dette kunne jeg ha skrevet. Spes den der: "Skal du ha på deg det?!" - med et blikk som sier mer enn tusen ord 0 Siter
Babette Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Høres ut som samboeren min Jeg bruker bare å si at jeg driter i din smak og jeg bestemmer selv hvordan jeg vil gå. Han blir som oftest vant til klærne mine og synes de er fine etter hvert =) Det viktigste er at han liker det som er under nonnekappen. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 *LOL* Dette kunne jeg ha skrevet. Spes den der: "Skal du ha på deg det?!" - med et blikk som sier mer enn tusen ord Jeg sier sånn ofte til mannen min jeg og han sier det til meg av og til også, ingen av oss blir sure av den grunn. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det viktigste er at han liker det som er under nonnekappen. Det er sant! Hvem kan ikke motså dette: http://www.treasuredparts.co.uk/tights/images/giraffe_tights.gif Skjønner ikke hvorfor han ikke liker de fine kjolene mine? Så på et program her en dag, at hvit og svart skulle bli in. Så da tar han nok snart til vett 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg sier sånn ofte til mannen min jeg og han sier det til meg av og til også, ingen av oss blir sure av den grunn. He he..Jeg og! Jeg bruker helst bare sende han et blikk som han vet betyr: SKIFT 0 Siter
Gjest herki Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det er sant! Hvem kan ikke motså dette: http://www.treasuredparts.co.uk/tights/images/giraffe_tights.gif Skjønner ikke hvorfor han ikke liker de fine kjolene mine? Så på et program her en dag, at hvit og svart skulle bli in. Så da tar han nok snart til vett Nå tuller du ikke sant, de strømpene der var skøy? Eller bruker du sånne? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Nå tuller du ikke sant, de strømpene der var skøy? Eller bruker du sånne? Jeg bruker de under nonnekjolen 0 Siter
Gjest herki Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 He he..Jeg og! Jeg bruker helst bare sende han et blikk som han vet betyr: SKIFT Hvorfor er det sånn at han må skifte om ikke du liker hans stil, men s han versågod får finne seg i din?? 0 Siter
Babette Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det er sant! Hvem kan ikke motså dette: http://www.treasuredparts.co.uk/tights/images/giraffe_tights.gif Skjønner ikke hvorfor han ikke liker de fine kjolene mine? Så på et program her en dag, at hvit og svart skulle bli in. Så da tar han nok snart til vett Hehe, nå må jeg tenke på en film jeg så om ei som hadde med en fyr hjem for første gang. De var godt i gang, og hun hadde ikke fortalt at hun hadde benprotese. Plutselig sto han med beinet i hånda. Da ble hun så flau at hun hinket inn på badet og låste døra, og han ble stående og banke med beinet hennes på døra! 0 Siter
Gjest herki Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Jeg bruker de under nonnekjolen Skulle det være morsomt? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hehe, nå må jeg tenke på en film jeg så om ei som hadde med en fyr hjem for første gang. De var godt i gang, og hun hadde ikke fortalt at hun hadde benprotese. Plutselig sto han med beinet i hånda. Da ble hun så flau at hun hinket inn på badet og låste døra, og han ble stående og banke med beinet hennes på døra! Genialt *Tørke lattertårer* 0 Siter
Gjest herki Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Ja Like dårlig humor som klesstil da anter jeg;) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Like dårlig humor som klesstil da anter jeg;) Eller bare en intern spøk som du ikke kjenner til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.