Gå til innhold

Ærlighet fra sin kjære...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannfolk kan si ganske mye rart når de skal være ærlige mht klær :o))

Synes antrekket høres fint ut og det passer da bra til dåp.

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• Babette

4

• fei1365380229

4

• DarkPink

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest tullete mannfolk
Skrevet

Da skal du jaggu være ute etter ting du kan ta ille opp for å bli fornærmet.

"............................................"

Nei, sier du det?

Skrevet

Nei, sier du det?

Ja, jeg sier det :-)

"..................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han er bare ærlig. Intet er bedre enn det.

Dessuten må du se det her fra en manns ståsted. Hadde situasjonen vært omvendt og han hadde pyntet seg i en grønne palestinajeans og cowboyhatt, så hadde han ikke blitt lei seg hvis du påpekte hvor grusom han så ut.

Han er selvfølgelig klar over at han skal være forsiktig med ærlighet og jenter, men det er ikke alltid vi klarer å ha to tanker i huet på en gang, og for alt du vet hadde han allerede en tanke.

Skrevet

Han er bare ærlig. Intet er bedre enn det.

Dessuten må du se det her fra en manns ståsted. Hadde situasjonen vært omvendt og han hadde pyntet seg i en grønne palestinajeans og cowboyhatt, så hadde han ikke blitt lei seg hvis du påpekte hvor grusom han så ut.

Han er selvfølgelig klar over at han skal være forsiktig med ærlighet og jenter, men det er ikke alltid vi klarer å ha to tanker i huet på en gang, og for alt du vet hadde han allerede en tanke.

Du har vel rett i det. Han satt oppslukt med dataen - trolig detaljer om bilimport... Og da er det ikke så lett å svitsje over til en festkledd frue. Biler er viktige, vet du!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Høres ut som samboeren min ;)

Jeg bruker bare å si at jeg driter i din smak og jeg bestemmer selv hvordan jeg vil gå.

Han blir som oftest vant til klærne mine og synes de er fine etter hvert =)

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg kjenner meg så igjen... Og ler så jeg rister. Min mann sier helst ingen ting, for å slippe å si noe galt. Men innimellom detter det ut av ham; skal du gå sånn? Jeg har etterhvert begynt å se humoren i det, og trøster meg med at han ofte trenger min hjelp som stylist når han skal fornyes i klesveien selv. Syns antrekket høres kjempeflott ut, sol deg i glansen av alle komplimentene du sikkert får i barnedåpen:-)

*LOL*

Dette kunne jeg ha skrevet.

Spes den der: "Skal du ha på deg det?!"

- med et blikk som sier mer enn tusen ord :P

Skrevet

Høres ut som samboeren min ;)

Jeg bruker bare å si at jeg driter i din smak og jeg bestemmer selv hvordan jeg vil gå.

Han blir som oftest vant til klærne mine og synes de er fine etter hvert =)

Det viktigste er at han liker det som er under nonnekappen.

fei1365380229
Skrevet

*LOL*

Dette kunne jeg ha skrevet.

Spes den der: "Skal du ha på deg det?!"

- med et blikk som sier mer enn tusen ord :P

Jeg sier sånn ofte til mannen min jeg og han sier det til meg av og til også, ingen av oss blir sure av den grunn.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg sier sånn ofte til mannen min jeg og han sier det til meg av og til også, ingen av oss blir sure av den grunn.

He he..Jeg og!

Jeg bruker helst bare sende han et blikk som han vet betyr: SKIFT :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nå tuller du ikke sant, de strømpene der var skøy? Eller bruker du sånne?

Jeg bruker de under nonnekjolen ;)

Annonse

Skrevet

He he..Jeg og!

Jeg bruker helst bare sende han et blikk som han vet betyr: SKIFT :P

Hvorfor er det sånn at han må skifte om ikke du liker hans stil, men s han versågod får finne seg i din??

Skrevet

Det er sant!

Hvem kan ikke motså dette:

http://www.treasuredparts.co.uk/tights/images/giraffe_tights.gif

Skjønner ikke hvorfor han ikke liker de fine kjolene mine? Så på et program her en dag, at hvit og svart skulle bli in. Så da tar han nok snart til vett ;)

Hehe, nå må jeg tenke på en film jeg så om ei som hadde med en fyr hjem for første gang. De var godt i gang, og hun hadde ikke fortalt at hun hadde benprotese. Plutselig sto han med beinet i hånda.

Da ble hun så flau at hun hinket inn på badet og låste døra, og han ble stående og banke med beinet hennes på døra!

Skrevet

Jeg bruker de under nonnekjolen ;)

Skulle det være morsomt?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe, nå må jeg tenke på en film jeg så om ei som hadde med en fyr hjem for første gang. De var godt i gang, og hun hadde ikke fortalt at hun hadde benprotese. Plutselig sto han med beinet i hånda.

Da ble hun så flau at hun hinket inn på badet og låste døra, og han ble stående og banke med beinet hennes på døra!

Genialt :D

*Tørke lattertårer*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Like dårlig humor som klesstil da anter jeg;)

Eller bare en intern spøk som du ikke kjenner til :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...