Gjest M.Angelica Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hvorfor er det sånn at han må skifte om ikke du liker hans stil, men s han versågod får finne seg i din?? Fordi jeg er sjefen! 0 Siter
Gjest herki Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Fordi jeg er sjefen! Sånn er nok mange kjerringer, og når mannen sier noe tilsvarende til dem som de pleier å si til ham, blir de sure og furtne. Ikke rart mange forhold går i dass. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Sånn er nok mange kjerringer, og når mannen sier noe tilsvarende til dem som de pleier å si til ham, blir de sure og furtne. Ikke rart mange forhold går i dass. Mannen min finner seg i sånt. Han er godt oppdratt 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hvorfor er det sånn at han må skifte om ikke du liker hans stil, men s han versågod får finne seg i din?? Mannen min har sagt tilsvarende til meg også da. Det er egentlig helt greit. Men ofte er det litt sånn at vi vet jo selv at de vi har på ikke er noe pent, men det kanskje er hensiktsmessig i den situasjonen. Trene, rydde, snekre, "dasse". 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det er som når min gubbe sier "SV-klær" eller "lærer-klær" - da vet jeg at jeg er fin - hehehe 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det er som når min gubbe sier "SV-klær" eller "lærer-klær" - da vet jeg at jeg er fin - hehehe Det er noe du kan berømme SV for da? Klesstilen 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Sånn er nok mange kjerringer, og når mannen sier noe tilsvarende til dem som de pleier å si til ham, blir de sure og furtne. Ikke rart mange forhold går i dass. Om et forhold går i stykker på grunn av feil klær - så kan det bare gå i dass 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det er noe du kan berømme SV for da? Klesstilen Jeg svarer alltid; "du tar feil, dette er reinspikka Venstre-klær - grønne og miljøvennlige, eller lilla og riktige etter mitt fargekart" - da mumler han "lilla manilla" 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Takk :-) Mannen min HATER å gå i klesbutikker, og det blir stort sett til at jeg kjøper tøy som han prøver hjemme. Han fikk et gavekort til jul fra mine foreldre, men det var jeg som måtte finne noe. Fant en fin genser, men den likte han ikke da han prøvde den hjemme. Tror jeg tupper ham inn i butikken selv, så får han finne noe han er fornøyd med! Gubben fat "sin" butikk - da han oppdaget en klesbutikk med en ekspeditør - som var mann og ca. 40-50 år 0 Siter
flisa Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hadde det vært bedre om han uengasjert hadde svart "ja da, du er så fin så" uansett hva du hadde på deg? Du hadde vel skrevet her og klaget da også. Når man spør om noe slikt, må man også tåle et ærlig svar, mener jeg. MIn eks sa alltid: "bra nok for meg" - -DET er nedtur! hehe 0 Siter
Gjest wwwkina@@@ Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det samme kan mannen min finne på å si-Men jeg driter i det:) Jeg vil trives i klærne mine, hva han mener, ja det spiller en svært liten rolle.Slik er det bare:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.