Gå til innhold

Ærlighet fra sin kjære...

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvorfor er det sånn at han må skifte om ikke du liker hans stil, men s han versågod får finne seg i din??

Fordi jeg er sjefen!

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• Babette

4

• fei1365380229

4

• DarkPink

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fordi jeg er sjefen!

Sånn er nok mange kjerringer, og når mannen sier noe tilsvarende til dem som de pleier å si til ham, blir de sure og furtne. Ikke rart mange forhold går i dass.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sånn er nok mange kjerringer, og når mannen sier noe tilsvarende til dem som de pleier å si til ham, blir de sure og furtne. Ikke rart mange forhold går i dass.

Mannen min finner seg i sånt. Han er godt oppdratt

fei1365380229
Skrevet

Hvorfor er det sånn at han må skifte om ikke du liker hans stil, men s han versågod får finne seg i din??

Mannen min har sagt tilsvarende til meg også da. Det er egentlig helt greit. Men ofte er det litt sånn at vi vet jo selv at de vi har på ikke er noe pent, men det kanskje er hensiktsmessig i den situasjonen. Trene, rydde, snekre, "dasse".

Skrevet

Det er som når min gubbe sier "SV-klær" eller "lærer-klær" - da vet jeg at jeg er fin - hehehe

fei1365380229
Skrevet

Det er som når min gubbe sier "SV-klær" eller "lærer-klær" - da vet jeg at jeg er fin - hehehe

Det er noe du kan berømme SV for da? Klesstilen :)

Annonse

Skrevet

Om et forhold går i stykker på grunn av feil klær - så kan det bare gå i dass :)

Skrevet

Det er noe du kan berømme SV for da? Klesstilen :)

Jeg svarer alltid; "du tar feil, dette er reinspikka Venstre-klær - grønne og miljøvennlige, eller lilla og riktige etter mitt fargekart" - da mumler han "lilla manilla" :)

Skrevet

Takk :-)

Mannen min HATER å gå i klesbutikker, og det blir stort sett til at jeg kjøper tøy som han prøver hjemme.

Han fikk et gavekort til jul fra mine foreldre, men det var jeg som måtte finne noe. Fant en fin genser, men den likte han ikke da han prøvde den hjemme. Tror jeg tupper ham inn i butikken selv, så får han finne noe han er fornøyd med!

Gubben fat "sin" butikk - da han oppdaget en klesbutikk med en ekspeditør - som var mann og ca. 40-50 år :)

Skrevet

Hadde det vært bedre om han uengasjert hadde svart "ja da, du er så fin så" uansett hva du hadde på deg? Du hadde vel skrevet her og klaget da også.

Når man spør om noe slikt, må man også tåle et ærlig svar, mener jeg.

MIn eks sa alltid: "bra nok for meg" - -DET er nedtur! hehe

Gjest wwwkina@@@
Skrevet

Det samme kan mannen min finne på å si-Men jeg driter i det:)

Jeg vil trives i klærne mine, hva han mener, ja det spiller en svært liten rolle.Slik er det bare:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...