Gå til innhold

Ble litt lei meg.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

En dum kommentar, som sier mer om henne enn om deg.

Hva er viktigst, å kunne være med på noe som kan heve din sønns og din livskvalitet, eller at hun får litt mer å gjøre en ukes tid?

Jeg sier ikke dette for å provosere deg, men for at du kanskje ser det mer klart, at det var helt bak mål å komme med noe sånn.

Dra du, uten å føle på dårlig samvittighet!

Takk! Ja, jeg kommer til å dra.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Dette skal selvfølgelig ikke tas av ferien. Og det håper jeg og regner med at arbeidgiver også tenker.

Tenk heller på at kollegaen din kanskje var litt ubetenksom når hun svarte, eller ikke hadde fått helt med seg hva du skulle være med på. Kanskje hun trodde at det var en slags form for familieferie?

Ikke vet jeg. Men dra på dette med god samvittighet.

har fått moren min til å sykemelde seg også nå, før operasjonen, så nå har jeg blitt ekspert på å be alle tenke på seg selv:)

"Tenk heller på at kollegaen din kanskje var litt ubetenksom når hun svarte, eller ikke hadde fått helt med seg hva du skulle være med på. Kanskje hun trodde at det var en slags form for familieferie?"

Når jeg tenker på det, tror jeg du kan ha rett. Hun er vanligvis en super kollega.

Skrevet

Ihvertfall opplæringspenger. Hadde ikke ventet det av henne. Hun er vanligvis hyggelig, så det kan godt hende det er som Timari sier at hun bare ikke forsto hva det handlet om.

Blir gitt oppgitt. Har hatt en diskusjon på hjemmebane her også nå. Mannen min føler også det blir for mange dager borte fra jobb.

Som han sier så var det ut og inn av hos forskjellige leger FØR diagnosen ble satt. Og når den endelig ble satt og gutten er blitt friskere, så er det søren meg blitt enda flere dager borte fra jobb, når det burde vært motsatt.

Diagnosen ble satt alt for sent.

Det er så mye opp gjennom årene som kunne vært unngått, og nå er han visst lei. Han er bare glad for at han er blitt friskere og trenger ikke mer informasjon, sier han. Men vi er ikke i mål enda.

Så blir det vel bare meg som drar på kurset da.Føler jeg må.Kan ikke bare gi blaffen i sitt eget barn.

Ikke vil jeg slutte å jobbe heller, nå når jeg har endelig ble fast ansatt i denne jobben som jeg trives så godt i, etter flere år som vikar.

Du kommer sikkert til å ha det riktig trivelig men slitsomt ;o)

Dra alene uten mannen din hvis han synes det blir formye og så får du heller fortelle ham hva han har gått glipp av når du kommer hjem :o) Kanskje han blir med neste gang det er kurs.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du kommer sikkert til å ha det riktig trivelig men slitsomt ;o)

Dra alene uten mannen din hvis han synes det blir formye og så får du heller fortelle ham hva han har gått glipp av når du kommer hjem :o) Kanskje han blir med neste gang det er kurs.

Jeg får håpe det holder med ett kurs;)

Skrevet

Opplæringspenger gis på samme måte som sykepenger. Arbeidsgiver betaler ikke noe, det eneste er om du får dem fra trygdekontor eller via lønnsslippen.

Rett deg opp og ikke bry deg om ubetengsomme kommentarer. Noen ganger må det ene gå på bekostning av det andre. Det er godt å få med seg mye info.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...