Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei! Jeg er gravid i uke 11 4. Har vært hos to forskjellige spesialister og tatt ultralyd for å slå fast dato jeg ble befruktet. Første gang var 8 desember, da var fosteret blitt 5.2mm og hun regnet ut at jeg var blitt gravid 10 nov. /- 1 dag. Dvs en termin 04.08.06. Dette mente hun var 90% sikkert. Jeg gikk til en annen spesialist 6 jan 06, da var fosteret blitt 3.9 cm. Han mente jeg var kommet to dager lenger i svangerskapet enn tidligere anntatt. Dvs termin 02.08.06. Da regner jeg med at jeg er blitt gravid den 8.11.05.Hvor nøyaktig er dette? Min største skrekk er at jeg skal ha blitt befruktet 31.10.05.. Den dagen var jeg utro! Hadde sex med samboeren min den 07.11.05.. Er livredd for at UL i uke 18 skal vise at jeg ble gravid en uke tidligere.Takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213963-far-til-barnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det er bare en uke å gå på, tror jeg ikke at UL i uke 18 gir noe mer eller mindre sikker befruktningsdato enn de du allerede har fått.

Jeg hadde menstermin 18 juni, UL termin 13 juni, og ungen ble født den 25. juni. Man regner ikke baklengs derfra for å finne befruktningsdato fordi svangerskap har ulik lengde. Det hender visst også at befruktede egg stopper litt opp i utvikling for så å fortsette noen dager senere.

Jeg tror at eneste måten å få sikkert svar er å ta en DNA-test (hvis ikke den ene potensielle faren er mørkhudet og den andre lyshudet f.eks)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213963-far-til-barnet/#findComment-1567149
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...