Elisabeth1365380359 Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Hvor får jeg tak i dette? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Husker jeg kjøpte en pakke på Meny. Tenkte det skulle være så sunt og godt og ekstra god smak. Synes det så ut som ris med muselort i. SMakte ikke noe mer enn vanlig ris. Kommer ikke til å kjøpe det igjen, med mindre noen klarer å overtale meg til det! 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Skrevet 13. januar 2006 Husker jeg kjøpte en pakke på Meny. Tenkte det skulle være så sunt og godt og ekstra god smak. Synes det så ut som ris med muselort i. SMakte ikke noe mer enn vanlig ris. Kommer ikke til å kjøpe det igjen, med mindre noen klarer å overtale meg til det! Har startet et nytt og bedre liv, så må prøve å bytte ut pastaen også 0 Siter
ban Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 De fleste menyer med litt utvalg har det. Villris er en vanesak. Den som er godt blandet med annen ris faller veldig i smak hjemme hos oss. Den smaker mer enn vanlig hvis ris og har mer fiber. Riktig sundt er det visst! 0 Siter
Atene Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Det hadde hjulpet om du sa hvor du bodde. Jeg har kjøpt villris på Jacobs på Holtet (Oslo). Det er ekte villris, ikke Uncle Ben's vanlige ris med litt villris blandet inn. Kjempegodt, forøvrig. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Velsassorterte dagligvareforretninger. De har det på vår lokale Meny-butikk. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Husker jeg kjøpte en pakke på Meny. Tenkte det skulle være så sunt og godt og ekstra god smak. Synes det så ut som ris med muselort i. SMakte ikke noe mer enn vanlig ris. Kommer ikke til å kjøpe det igjen, med mindre noen klarer å overtale meg til det! Jeg syntes også det virket litt pussig første gang jeg smakte det, men nå foretrekker jeg villrisen i mange sammenhenger. En vanesak. ;o) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Har startet et nytt og bedre liv, så må prøve å bytte ut pastaen også Mot villpasta? Hihi..... 0 Siter
Excelsion Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Villris...er det det samme som brun ris? Brun ris får man iallefall kjøpt på innvandrerbutikker... 0 Siter
Atene Skrevet 13. januar 2006 Skrevet 13. januar 2006 Villris...er det det samme som brun ris? Brun ris får man iallefall kjøpt på innvandrerbutikker... Nei, det er ikke det samme. Villris er visst egentlig ikke beslektet med ris i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.